6 Mart 2012 Salı

Bebek Örgüleri ve Amigurumi Pocoyo...

Geçen hafta sonu bitirdiğim bebek yeleği.Daha önce farklı ipten aynı modelde bir yelek daha örmüştüm.Örmeyi çok sevdiğim, kullanımı rahat bir model.
İp: Nako Hoşgeldin
Şiş :4 numara
Yapılışı:Yelek boyun kısmından 74 ilmek ile başlanıyor.7 ilmek kenar lastikler için ayrılacak, 12 ilmek kollar için 15 ilmek arka, 16 ilmekte ön için araları 1 arttır+ 1 düz +1 arttır şeklinde olacak.Bu sayıya ve ipe göre yelek 1-3 aylık bebekler için oluyor.
Bu hırkayı ise küçüğüm için örmüştüm.Modeli yabancı bir dergiden çıkardım.
Çok kullanmadık, yepyeni kaldı.
Ateşböceğime başladığım Pocoyo.Annesi bu kahramanı çok sevdiğini söyledi.Bitmiş halini de eklerim..

12 yorum:

  1. vallahi çok sevdim, ben bu modelden kendime bile yaparım:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, çooookkk .. Örgüden pek anlamam. Örnek elimde değilse , sayı yoksa hiç yapamam. Ama torunuma birşeyler örmem gerek. Bunlar harika.

    YanıtlaSil
  4. Bloğunuza Elif'in Terazisinden geçtim. Alt komşum doğum yapacak bebek yeleği örneği arıyordum görünce çok beğendim sağolun teşekkürler. Bundan böyle sizi vakit buldukça takip ederim. Başarılar..

    YanıtlaSil
  5. ilk resimde ki yelek çok sevimli ve gerçekten çok kullanışlı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. her iki yelek de çok güzel olmuş Nazancım, ellerine sağlık.Pocoyu bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  7. Neden olmasın Elif,buna benzer büyüklere modeller görmüştüm..

    Teşekkürler Saadet..

    Teşekkürler Marifetane..

    Denerseniz paylaşırsınız değil mi Gülsüm hanım.İstediğiniz yerde yardımcı olurum..

    Hoşgeldiniz Nilgün hanım.Yardımcı olmasına sevindim..

    İlk örnek çok eski Ayyüce ama bebeklerde çok kullanışlı..

    Teşekkür ederim Noblesse.Pocoyo'nun bitmesine az kaldı.

    YanıtlaSil
  8. Dikişsiz olması ne güzel Nazan.
    Efenin hırkasını da zaten çok beğenmiştim.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  9. çok şirin ikiside ellerine sağlık.bu modelleri kaydettim birisi benim ördüğüm hırkaya benziyor.bitince inşallah seninki gibi güzel olur sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık şeker kız. Sağlıkla kullanılsın.

    YanıtlaSil
  11. Örmesi de çok kolay Tülin abla..

    Seninkini de merakla bekliyorum Mihrimah..

    Teşekkür ederim Dilekciğim..

    YanıtlaSil