11 Mayıs 2012 Cuma

Yenilenen Objeler...

Gördüğünüz üzere, evdeki bütün objeleri elden geçiriyorum.Aynalar, sepetler, daha önce altın rengine boyanıp, şimdi beğenmediklerim.Keşke hayatımızı da böyle yenileyebilsek.Mesela iç rengini sevmediğimiz  insanları, istediğimiz ferah renklere boyayabilsek..Hem yapamıyoruz hemde beğenmediğimiz objeleri rahatlıkla atabilirken, bu insanları hayatımızdan o şekilde çıkarıp, atamıyoruz.Velhasıl karışık bir konu, düşünüp sinir bozmamak lazım..Dönelim objelerimize.İlki annemlerden getirdiğim çocukluğumdan kalma bu pirinç ayna.Aynası yoktu, önce aynasını taktırdım.
 
Daha sonra çok sevdiğim metalik şampanya rengi ile bir kat boyadım.
Yatağımın üstüne astım, yanına asmak için ya kanaviçe işlemeler yapacağım ya da melek objelerinden boyayabilirim.Önerinize açığım..
İkinci obje, daha önce altın rengine boyadım vazom..
O da yenilenmeden payını aldı.Yine metalik şampanya rengi ile boyadım.Kabartma kısımları bakır rengi parmak yaldız ile geçtim.Anısı olan çiceklerimi de ekleyince bambaşka bir vazom oldu.
Bu yenileme işlerim bir süre daha devam edecek.Herkese hobi dolu güzel bir hafta sonu dilerim..

27 yorum:

  1. Ellerine sağlık, aynaya özellikle bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bahar.Bloğunu zevkle takip ediyorum.Hele son boyadığın masaya bayıldım..

      Sil
  2. aynı aynadan kayınvalidem vermişti bana da, eşimin sayesinde evin baş köşesinde duruyor ve bu görüntüsünü ben de sevmiyorum.Metalik şampanya rengi çok yakışmış bayıldım, vazoda çok hoş olmuş,çiçekler pek yakışmış, ellerine sağlık Nazancım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Noblesse.Ayna çok eski ama boyayınca çok değişti.Sende onunla değişik bir tasarım yaparsın bence..

      Sil
  3. Evet,işleme güzel durur bu aynanın yanına canım.Vazoda yeniden hayat bulmuş ellerinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşleme olabilir, hala düşünmekteyim Tülin abla...

      Sil
  4. Oldu canım, insanları da öylece değiştirelim o zaman he he he. Keşke diyeceğim ama nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Aynanı çok beğendim daha güzel olmuş sağlıkla kullan şeker.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye kabul et, iyi fikir Dilek.Hem de pratikte..

      Sil
  5. Canım benim her ikisi de harika olmuş, ellerine emeklerine sağlık. aynanın yanına melekler hoş durur ama boylarını büyük tut

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik melek figürlerine bakıyorum Şule, farklı olsun istiyorum..Bende olursa büyük düşünüyorum..

      Sil
  6. İnsanları değiştirmek güzel de, aynı güç onların da elinde olacak. Ya bizi kendi renklerine boyarlarsa!!!
    Ellerine sağlık, çok beğeniyorum bu metalik şampanya rengini, benim tercihim küçük kaneviçe panolardan yana olurdu.
    Aynadan yansıyan avizenin metalleri de metalik şampanya renginde olabilir belki. Bence sen en güzeline karar verirsin. Mutlu bir haftasonu diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Elifciğim ama ilk biz hareket ederiz mesela..Hayal etmesi bile güzel.. Lambayı değiştirdim.Krem rengi bir lamba aldım.Sende detayları atlamıyorsun benim gibi.

      Sil
  7. Benim oyum da meleklerden yana, amaaa aynanın çerçevelerinin benzerinden 3 boy bulursan, onlara işleme yapıp ayna yanına güzel gider diye de düşünüyorum...
    Vazo harika olmuş, canlılık gelmiş, ellerine-zevkine sağlık Nazanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O tarz çerçeveler Tepe home da var Banucuğum.Fiyatları abartılı değilse alabilirim..

      Sil
  8. Yorumumu yollayamadim. Pirincli aynayi da mi elden gecirdin? :)

    YanıtlaSil
  9. Inanmiyorum onu da mi aldin eskisehirden :) melek olur ben de hobili haftasonu gecirmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu çok önce getirmiştim Nevin.Bizim eski evde sizin görmediğiniz bir sürü gizli hazine var..

      Sil
  10. Tüm anne adaylarının ve annelerimizin anneler günü kutlu olsun.Allah bizleri anne baba duasından mahrum bırakmasın.amin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elif Hatice.Seninde anneler günün geçte olsa kutlu olsun.Şu sıralar aklım dağınık, yorumları cevaplamadığımı yeni farkettim..Kusuruma bakma..

      Sil
  11. ne güzel bir değişim olmuş her ikiside ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. dedemden kalma bi ayna çerçevesi var bendede hemen hemen aynı şekilde
    fikir oldu bu bende bu şekilkde çalışabilirim
    çok hoş olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoşgeldin Zeynep.Bloğunu keyifle gezdim.Şu sıralar çok nete giremiyorum, bu yüzden cevabım geç oldu..Bence ayna çerçevesini mutlaka değerlendir.Evin her köşesine yakışıyor.Anısı olması ayrı güzel..

      Sil
  13. canımcım bende ödülün var

    YanıtlaSil
  14. Aldım, geçte olsa yanıtladım Dilekciğim.Kendimi affettirdim değil mi?

    YanıtlaSil