29 Eylül 2010 Çarşamba

Jose Saramago

“(...)ben bilinmeyen adayı bulmak istiyorum, o adaya ayak bastığımda kim olduğumu öğrenmek istiyorum. Kendinden dışarı  çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin.”

 Kitabı çok sevdiğim bir arkadaşım hediye etti...Jose Saramago daha önce bildiğim ama okumadığım bir yazardı...Kitabı bitirdiğimde keşke daha önce keşfetseydim dedim...Kitap çok ince sadece 53 sayfa..Masalsı ve çok sade uzun bir hikaye...Yarım saatte bitti ama anlamı üzerine uzun bir süre düşüneceğim sanırım.....Not:Bu arada çevirisi de çok iyi..

4 yorum:

  1. Nazancım,blog alemine,aramıza hoş geldin.Çok sevindim blog yazmana.Eminim şahane projelerini buradan izleme şansımız olacak.Kitap köşesi de çok iyi düşünülmüş,harika ,başka ne diyeyim.Çok öpüyorum seni♥

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Katya...

    YanıtlaSil
  3. Bloguma hoşgeldiniz Nazan Hanım. Blognuz hayırlı olsun. Yemek yerine elişi blogları çoğalınca seviniyorum:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Nedret hanım..Hobi benim en büyük terapim, sizinki kadar takip edemesemde çeşitli şeylerle uğraşmak iş hayatımın bütün stresini alıyor...Sizin yaptıklarınızı takip etmekte bunların içinde...

    YanıtlaSil