17 Şubat 2013 Pazar

Meyve Selesinden Kedi Yatağına Bir Geçiş..

Sadece ben değilimdir herhalde, bu seleleri hiç atamam.İllaki bir şeylere yarayacak.Yine böyle yanlışlıkla yolu bizim eve düşen bir tanesine kafayı taktım.Aklıma kedisi olan bir arkadaşım geldi.Kendisi sokaktan yavru bir kediyi almıştı.Yavru çok zayıftı, şırınga ile süt verdi, sonuçta yaşattı. Büyük kedilerle çok iyi anlaşamam ama yavruları çok severim.İşte bu seleyi de Zeytin için yatak haline getirdim.Nasıl mı?
Önce beyaz eşyalara sarılan malzemeyi her tarafına geçirdim.

Dış kısmı kaplayacağım poları da kedi desenli seçtik.
Poları sıcak silikonla dış kısma yapıştırdım.
İç kısma kırmızı polardan bir yastık diktim.
Arkadaşım Zeytin'inin yeni yatağını  sevdiğini söyledi.Eşim böyle rahat bir şeyi kim sevmez diyor.Haksız sayılmaz değil mi?
Not:Yarın hafta başı, sıkıcı ve yorucu bir hafta beni bekliyor.Sizin haftanızın güzel geçmesi dileğiyle....

29 yorum:

  1. Şahane olmuş:) Ellerinize sağlık. Ben de yapacağım. Fikir için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel yapmışsınız,hiç sevmez mi ?

    YanıtlaSil
  3. harika bir fikir çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle kedili polar çok yakıştı Gönül..

      Sil
  4. ellerine sağlık canım çok rahat görünüyor...zeytin çok şanslı bir yavru kedicikmiş.arkadaşınıza ve size rastlamış...çok şeker...
    pazartesileri hiiiiiiiiç sevmiyorum.....sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten Mihrimah, arkadaşım çok seviyor.Bir görsen sıska küçücük bir şey, ayaklarının üstünde zor duruyordu ama can işte.Bebek gibi bakılıyor.Pazartesileri daha sevimli kılacak bir şeyler olsa..

      Sil
  5. Çok cici olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. harikasın sen Nazancım ne diyeyim ki?
    Ne kadar güzel olmuş, hiç bu hale geleceğini düşünemezdim doğrusu...ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nathalie.İçimde bir dekorasyon canavarı var sanırım, illaki bir şeyleri kaplayacağım..

      Sil
  7. Çoook guzeeeeelll! Bizim kedişler de severdi eminim. Ben de mi yapsam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence Turunç ve Paris'e daha güzellerini yaparsın..

      Sil
    2. :) Selam söylüyorlar teyzesi :))

      Sil
  8. süper olmuş çok beğendimn ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. ben kedi olsam zevkten dort kose olurdum.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Sen ve kedi yatağı????? Anladın sen onuuuuuuuu he he.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım tabii Dilekciğim.Bilirsin senin için zevkle yaparım da, yaparken Madamı düşünmemem lazım.Ayrıca Madamı alacak kadar büyüğü varmıdır acaba:))

      Sil
  11. nazan meyva şelelesi diye okuyup geldim, artık nasıl gördüysem:))
    Ellerine sağlık nasıl güzel olmuş:)
    Birde izleyici listem silinmişti, yeniden ekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selemi denri bende bilemedim Elifciğim.Plastik kasada olur herhalde.Seviyorum bunlarla uğraşmayı..

      Sil
  12. Yakında benim içinde yapacaksın sanki...İçime doğuyor :)

    YanıtlaSil
  13. Yok annem Madama yapasın diye dememiştim. Hani sen kedileri sevmezsin ya nasıl böyle bir işe vesile oldun diye düşünmüştüm. Öptüm seni.

    YanıtlaSil
  14. Seninki de tam madama Dilekciğim.Bence kendini de sizin evin kraliçesi olarak düşünüyor.Köpekler bana daha insancıl geliyor.Kedileri yavruyken seviyorum, çook sevimli oluyorlar..

    YanıtlaSil
  15. Bunları ben de nerde görsem topluyorum, derin olanlarını diklemesine koyup aralarına raflar tutturuyorum, hepsi bodrumu düzenlemeye yarıyor ... Yatak çok güzel fikir ama bizim Bıdık kendini evin çocuğu zannettiği için bizim yataklarda yatıyor :))

    YanıtlaSil