25 Mart 2013 Pazartesi

Kış Bitmeden Bere ve Atkı Takımı..

Kış bitmeden, daha önce ördüğüm bere ve atkı takımını eklemek istedim bugün. Ama cumartesi kar yağarken bugün günlük güneşlikti. Havalarda ruh halim gibi inanılmaz değişken. Örgü örmek bu sıralar daha da iyi geliyor bana. Bu bereyi de bir iki ay önce örmüştüm. Örneği sevgili Nurcan bloğunda çok güzel anlatmış.Onun verdiği sayılarda ördüm, ipim Alize Lanagold , şiş numarası 4.
Atkımı geçen sene örmüştüm ama kısa olduğu için kullanmadım.Bereyi örünce atkıyı da kenar kısımlarını fantezi iple örerek uzattım.


Bu şekilde takım oldular..

3 yorum:

  1. Ellerine sağlık ablam, takımıyla da çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmuş, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. çok şık bir takım olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil