25 Mayıs 2013 Cumartesi

Kına Gecesi Hazırlıklarına Devam..

Yine çok ara verdim değil mi? Bir süredir çok fazla ilgilenemiyorum bloğumla.Eklemek istediğim çok şey var ama yaptıklarım çok önemli gelmiyor gözüme. Ülke gündemi, işyeri sıkıntıları, oğluşlar derken ürettiklerim ikinci planda kalıyor benim için .Yine de beni izleyen arkadaşlarımı ve annemi düşünüyorum ve yola devam diyorum.Sonuçta burası sadece hobi bloğum ve ben hiç bir zaman yaptıklarımla övünmek istemiyorum.Sadece üretiyorum, paylaşıyorum ve öğreniyorum.Bu kadarı yeter sanırım.
Kına gecesi mumlarından daha önce bahsetmiştim.Kullandığım malzemeler, yuvarlak tüller (Suluhan'dan alındı, bence en ucuzu orada), kırmızı mumlar Rossman'den (bence en uygun fiyatta mumlar orada) ve
fiyonk yapılabilen kurdele (Bunları Erdoğan düğmeden aldım, metre ile satılıyor ve içindeki ipi çekince fiyonk haline geliyor).Birde resimde çıkmamış, beyaz çiçekler.
Mumların bitmiş hali.Biz yaptığımız işi beğendik.
Toplu halde Malatya'ya gittiler.
Arkadaşımızın kına gecesi mumları bitti.Şimdi sırada nikah şekerleri.Bir sonraki postumda da onu anlatacağım.Herkese güzel hafta sonları..

4 yorum:

  1. Çok şeker olmuşş elinize sağlık:))bir Ankaralı blogger memnun oldum bloğuma beklerim sevgilerrr

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş bunlar, ellerinize sağlık, kaç adet yaptınız böyle :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım arkadaşına mutluluklar diliyorum
    uzun bir aradan sonra yeni bloğumla burdayım
    http://flowerandknitting.blogspot.com/

    YanıtlaSil