29 Ağustos 2013 Perşembe

Çanta Denemelerim...

Çok sıcak bir Ankara gününden merhaba.Ben bir türlü sevemedim bu sıcakları.Öğle arası yakındaki gereksiz AVM'ye gitmek bile sıcak yüzünden şekerimin birden düşmesine sebep oluyor.Neyse ki geceler serin. (AVM'ler bence tamamen vakit kaybı.Hem ışıkları rahatsız ediyor hemde fiyatları.Ama her çalışan bayan gibi bende en azından marketine gitmek zorunda kalıyorum. Çalışan bayanlara özellikle bir öğle aralarında bakın.Hepimizin acelesi vardır ve ellimizdede olmazsa olmaz torbalar.Beyler rahattır hatta torba taşımayı eziyet sayarlar.)
İşte bu serin gecelerden birinde yaptığım bir çantayı paylaşmak istiyorum sizinle.Daha önce bir arkadaşım yurdışından aldığı bir çantayı gösterip," sen dikersin bundan" demişti. Evirdim, çevirdim, pek basit geldi gözüme.Orijinal çanta budur.
Benim yaptığım ise bu.Kumaşım duck kumaşı.İçinin astarı için pamuklu bir kumaş kullandım.

İç kısmı.Etiketimi unutmuşum.
Fırsat bulursam bu hafta farklı bir kumaşla aynısından dikeceğim.O zaman hem yapılış resimlerini hemde kullandığım kalıpları eklerim.Belki siz de denemek istersiniz.
Herkese güzel bir hafta sonu dilerim..

8 yorum:

  1. valla süper olmuş.ne kadar da düzgün dikmişsiniz.ellerinize sağlık çok beğendim.güle güle kullanın.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bir kaç hatam var ama iç kısımda kalıyor.Güzel yorumun için teşekkür ederim Alanay..

      Sil
  2. Ellerine sağlık şekerim, pek havalılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuleciğim kotunu yaptım o daha havalı oldu..

      Sil