13 Kasım 2016 Pazar

Biraz Dikiş, Bir Dizi, Bir Fikir...

Bugün yine karışık bir post hazırladım. Kısa kısa ordan burdan, yaptıklarım, okuduklarım, izlediklerim. Bu tarz post hazırlamak hoşuma gitti, bundan sonra çok sık karşılaşacaksınız demek ki...
İlk sırada diktiklerim var. Daha önce paylaştığım babynest ile takım oldular.
Bulut yastık dikmek zorladı. Emzirme yastığını dikmek ise kolaydı.
Yabancı dizilere devam. Bu sıralar meşhur uyuşturucu baronu Escobar'ın anlatıldığı Narcos dizisini seyrediyoruz. Escobar ile ilgili haberleri üniversite yıllarımda çok dinlemiştik. Dizi sürükleyici ve özellikle başrol oyuncusu muhteşem bir oyun sergilemiş. Hani Escobarı bile sempatik bulduk ya, ne diyeyim.

Son olarak bir fikir paylaşmak istiyorum. English Home'dan alınan bu sepeti, çicekler ve incilerle süsledik. Güzel bir nişan sepeti oldu.
Güzel bir hafta dileğiyle...

7 yorum:

  1. Bulut cok seker olmus Nazan. Golgesi var mi? Diziyi not aldim. Sepeti gormustum ,kendisi fotografindan daha guzeldi. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunda yok Tülin abla :))Dikmesi umduğumdan zor oldu.sepeti beğendğine sevindim..

      Sil
  2. Süper Nazancım daha ne olsun. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok severim oradan buradan postlarını, hem yazması hem okuması güzel oluyo...Yastıklar süper! Sepet fikrine ayrı bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevdim Evrenciğim. O sepeti Annenin ördüğü gibi örmek vardı ama vakit yoktu..

      Sil
  4. Yastıklar da, sepet de çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil