14 Haziran 2012 Perşembe

SBS Derken Günler Geçti...

Sayılı gün çabuk geçer derler ama sınava kadar olan süre benim için hiçde çabuk geçmedi.Hem uzun hemde yorucu bir süreçti.Sınava günler kala oğluşum sınav stresine girdi.Aslında ona da haksızlık yaptığımızı düşünüyorum.Küçücük yaşta omuzlarına sınav stresini yüklüyoruz ve böyle devam ediyor.Ebeveyn olarak yapsak ayrı yapmasak ayrı,eğitim sisteminin durumu belli.Böyle yaman bir çelişki işte bu ülkede ebeveyn olmak.Neyse oğluşun sınavı umduğumuzdan çok daha iyi geçti.Özellikle matematik netleri bizi çok mutlu etti.İnşallah sonucumuzda bu şekilde gelir.İşte benden son haberler...

Not:Örgüler son hız devam ediyor, en yakın zamanda sizlerle paylaşacağım.Stressiz,güzel hafta sonu dileklerimle..

2 yorum:

  1. sevgili oğluna başarılar diliyorum canım Allah hepsinin yardımcısı olsun..Hayırlı cumalar diliyorum şimdiden miraç kandilin de mübarek olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Elifciğim.İnşallah Allah hepsinin yardımcısı olur..

    YanıtlaSil