18 Haziran 2012 Pazartesi

Battaniye Örmek Sabır İster...

Hemde ne sabır.Benim battaniye maceralarım hep aynı başlıyor.Yola diz battaniyesi niyetiyle başlanıp, tek kişilikten küçük ebatta çift kişiliğe geçiş yapılıyor. Bu arada parça ipler bitirilecek hayali kurulurken, ip yetmedği için yeni ipler alınıyor.Sonuçta ördükçe ağırlaşan bir battaniye ve kalan yeni parça ipler.Yine de biraz ara verince, ben yine yeni bir maceraya yelken açarım.Renklerle oynamak yorucu olsa da huzur veriyor bana.
 Oğluşun sınav stresiyle nispeten çabuk biten battaniyeme ben SBS battaniyesi adını verdim.Kullanmayıp, onun için dolaba kaldıracağım.

 İplerim ağırlıklı olarak Nako bonbon ve Kartopu Feriye.
 Kenarları Anchor'un bir ipiyle bitirdim.

40 yorum:

  1. İçim açıldı Nazan, ne kadar şeker olmuş, renkler harika, çok da düzgün örmüşsün ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Rengim.Rengarenk olması benimde içimi açtı..

      Sil
  2. Nazan çok güzel, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Enfes olmuş canım benim ellerine emeklerine sabrına sağlık, o kısır döngü ben öremememe rağmen dükkanları gezip yünleri görüp iç geçirmeyle sonra da kasaya gidip almakla başlıyor ne hayaller kuruyorum bir bilsen sonra eve geliyorum bakıp bakıp daralıyorum ardından bütün o yünler şapka oluyor atkı oluyor lavanta kesesi oluyor ama bir türlü büyük bişi olamıyor:))) yastık bile anla artık:)) tabii ertesi seneye de yine bir dolu yün artıyor:))
    Oğluşuna başarılar heyecanınız geçti gitti umarım:) Oğluş hep sakindi zaten değil mi?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuleciğim senin o küçük dediğin işlerin bile nasıl güzel oluyor, yakından biliyorum.İp konusunda ise sadece ipçide gezmek bile beni mutlu ediyor.Ama saklması esas sıkıntı.
      Sınavdan sonra hepimizin sinirleri boşaldı.Günlük yapmam gerekenleri bile aksatmaya başladım,ütüler falan bekliyor.Ama biz ailecek pek bir rahatladık..

      Sil
  4. Nazanım ellerine sağlık, renkler ne güzel cıvıl cıvıl, ben çok seviyorum örgü battaniyeleri, kışın biri altımda biri üstümde sıcacık yatıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Banucuğum.Örgü her şey eve sıcaklık veriyor.Ama yazın örmesi bile pek bir zor..

      Sil
  5. Aynı benim battaniye maceralarım:) İpler biteceğine yeni alınanlarla çoğalıyor nedense.

    Ama bu da çok hoş olmuş. Battaniye değil yatak örtüsü demeek lazım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten yatak örtüsü oldu,teşekkür ederim..

      Sil
  6. İsmi süper kendisi daha da süper. Renkler çok hoş olmuş Nazancım ellerine sağlık, sınavlarda başarı ve kolaylıklar, iyi sonuçlar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Derya,tek dileğimiz bu şimdilik.Battaniyenin anısı fala oldu bende...

      Sil
  7. Emeğine sağlık Nazancım çok güzel olmuş. Aynen bende senin gibiyim ve evdeki yün dağı bir türlü azalmıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim gibi örgükoliklerin yün dağı hiç bitmez Kutsevciğim..

      Sil
  8. benimde bu örneği çok örmüşlüğüm var eline sağlık bloğunu izlemeye aldım selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoşgeldin Hanife, bende bloğuna gidiyorum..

      Sil
  9. RENKLERİNE VURULDUM. ELLERİNE SAĞLIK.
    TÜRESİN

    YanıtlaSil
  10. Rengarenk çok güzel olmuş. Ellerine, emeğine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Pek guzel olmus ellerine saglik. Renk uyumu bir harika zaten o konuda cok zevkli oldugunu biliyoruz :) Evet sen bunu sakla gelinine bak bu da ogluma SBS zamani diktigim battaniye dersin ha ha ;) Universite sinavinda ne cikar onu da bekliyoruz :) Optum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende üniversite zamanı ne yaparım acaba diye düşündüm kardeşim.Ya hiç bir şey olmaz ya da bir kaç battaniye birden.İnşallah o günlerde gelsinde..

      Sil
  12. Nazancım çok güzel olmuş,bayılıyorum ben bu battaniyelere,benim de elimde var bi tane bakalım ne zaman bitecek,gerçekten sabır işi ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da kolay gelsin Özlemciğim.Ama bu sıcaklarda örmek pek zor..

      Sil
  13. Ah Nazan bitmiyor yaaa, senin böyle bitirmiş, sermiş gördükçe gaza geliyorum ama araya yine işler giriyor, bende diz battaniyesine mi çevirsem diye düşünüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacığım ben kaç kere diz battaniyesine çevirmekten döndüm.Sana da kolay gelsin canım...

      Sil
  14. Rengarenk olmuş ve çok iç açıcı. Emeğiniz ve yüreğinizle hayata verdiğin renk ise çok daha anlamlı. Sınavda başarılar, battaniyenin adı umarım onu her zaman keyifle kullanılacak hale getirir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Emeğiniz ve yüreğinizle hayata verdiğin renk" cümlesini çok sevdim Ece, çok güzel ve anlamlı.Güzel dileklerin için çoook teşekkür ederim..

      Sil
  15. Stres attıran bir battaniyeye benziyor, renkler çok neşeli, hayat veren bir görüntü çıkmış:))

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel görünüyor canım eline sağlık. Bizde de öyle, annemle ne zaman evdeki ipleri bitirelim diye bir battaniyeye başlasak, bir bakıyoruz öncekinden daha fazlalaşmış artan iplerimiz:))Gene de devam, rengarenk örmek çok zevkli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneniz ile birlikte ördüğünüz battniyelere özenerek bakıyorum Füsun hanım.Hepsi ayrı güzellikte..

      Sil
  17. Böyle görmek benim bile üzerimden yük kaldırdı Nazan.
    Ören sensin,bana ne oluyorsa :)
    Çok güzel bir iş oldu.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl biter bu diye baktığını hatırlıyorum Tülin abla..

      Sil
  18. Nazancım harika olmuş banttaniye ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  19. Ooooo ooooooo bitmiş de yayınlanmış bile be yavvvv. Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Bence sende çeyize kaldır benim gibi he he he.

    YanıtlaSil
  20. harika olmuş ellerine sağlık renk uyumları süper

    YanıtlaSil
  21. Ayyy çok güzel olmuş,ellrinize sağlık.bende yapmayı çok istiyorum,bir başlasam sonu gelir de başlamak...

    YanıtlaSil
  22. çok güzel olmuş,emeğine sağlık,iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil