13 Temmuz 2012 Cuma

Sıcak Günler...

Uzun zaman oldu değil mi? Eşim dün akşam uzun süredir neden bloğuna bir şey eklemiyorsun diye sordu.Şaşırdım, sürekli takip ettiğinin bile farkında değilmişim.Sahi dedim "neden ".Tembellik veya üşengeçlik değil.Vakit ayıramamakta.Sorun ruh yorgunluğu diyelim.Biraz içe dönme durumu.
Neyse bu geçen ayda neler yaptım.Öncelikle kısa bir seyahatimiz oldu.Eşimin kardeşinin düğünü için bir kaç gün Alaşehir'deydik.Oradan Altınoluk'a annemlere gittik.Beş günde orada geçti.Bu hafta iş yerinde pelte gibiyim.Birde iş yerimin başka yere taşınma işi çıktı ki, evlere şenlik.Bu arada boş durmadım.Yaptıklarım birikti.Annemin yazlığındaki sedirlere örtü ve yastıklar dikildi, onların resmini çekemedim.Bayramda inşallah.Gelelim örgülere.Kutsev'in bloğunda paylaştığı bu şalı çok beğenmiştim. Elimde Papatya markasının bir ipi vardı, onunla başladım.


Geniş bir şal olacak, bitmesine az kaldı..
İşyerimde bir arkdaşımın kızı için başladığı battaniye için ben de bir kaç motif ile katkıda bulundum.Zaten sevdiğim bir model.Arkadaşım yer için lila renginde saçaklı ipten küçük halılarda ördü.Örtü bitince hepsinin resmini istedim..


Not:Bazı arkadaşlarım merak etmişti, oğluşun SBS puanı iyi geldi.Tabii istediğimiz kadar yüksek olmasa da , belirlediğimiz Anadolu liselerinden biri olacak gibi görünüyor. 


22 yorum:

  1. Tülin abladan aldım haberlerini, umarım dinlenmişsindir. Şal çok güzel olmuş, oğlunu da tebrik ediyorum, öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek dinlenemedim Sevda ama hava değişikliği iyi geldi.

      Sil
  2. şal ve motifler ayrı güzellikte ellerinize sağlık.öğlunuza başarılar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim Yasemin hanım..

      Sil
  3. nazancım aynı durumalr bende de vardı, ekleyecek bir çok şey olmasına rağmen, bir türlü elim varıp ne yazı yazabildim ne de bir şeyler ekleyebildim bloguma...senin dönüşün güzel olmuş, bundna sonr arayı çok açma...oğlunu da tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sercan.Lif paylaşımlarını izliyorum, elime tığı alıp, başlayamadım.Ne güzel anlatmışsın.Bebeğin küçük olduğu için yoruluyorsundur, ne tatlıdır şimdi.Öp benim için onu olur mu annesi..

      Sil
  4. Valla özlettin kendini Nazancım:)
    Ama güzel şeyler yapmışsın...
    Oğlunun durumuna sevindim, hayırlısı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizi özledim Nathalie.İsyerimde bir süredir karışık, acil taşınma durumu çıktı.Herkesin morali bozuk.Neyse herşeyin hayırlısı..

      Sil
  5. Örgüler harika, emeğine sağlık. Oğluna da başarılar, umarım istediği yer olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Afet hanım, teşekkür ederim..

      Sil
  6. Harika! Renkler çok hoş!

    Partimize katılmaz mısınız?
    http://crochetatbegonvilliev.blogspot.com/2012/07/enjoy-link-your-stuff-this-week.html

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık Nazan çok güzel görünüyor örnekler. Ama sende kaldığımız gün unuttuk battaniye motiflerini bana öğretecektiiiiiiiiiiin. Neyse artık. Öptüm seni. Umutcuğumu da tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin zaman öğreteyim Dilek,keyifli bir model.Sen projeni hazırla..

      Sil
  8. Nazancım gözüm gönlüm açıldı ne güzel örgüler böyle, oğluşa başarılar.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Deryacığım, beğenmene sevindim.

      Sil
  9. Nazancığım hoşgeldin. Özlettin kendini canım ya. Boş durmamışsın maşallah. Ellerine sağlık. Umutu da tebrik ederim, başarıları daim olsun inşaallah.

    YanıtlaSil
  10. Boş duramazsın ki sen. Ellerine sağlık, kolay gelsin

    YanıtlaSil
  11. benimde sıcaklardan kolum kanadım kırık nedense bu sene halbuki söz konusu el işi olunca akan sular dururdu.Şal çok güzel oluyor Nazancım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil