29 Temmuz 2012 Pazar

Dikiş Dikmekten Yoruldum Desem...

Bu sıcaklarda enerjime çok şaşırıyorum.Nedir derdim bilmiyorum.Hafta sonu gelmiş, ev işi bittikten sonra ayağını uzatıp yatsana kadın.Yok olur mu hiç.Motor takılmış gibi dikiş dikiyorum.Bu durum bir de yoğun bir iş gününden sonra gelir başıma. O zaman da beynim hiç durmaz, çalışır durur.
Sonuç itibari ile geçen hafta sonu ve bu hafta sonu dikişle geçti.Sizinle paylaşacaklarım geçen hafta sonundan.İlki eski bir alezin geri dönüşümü.Geçenlerde yatağımı değiştirirken alezini de değiştirdim.Eski alez iyi durumdaydı, atmak olmaz şimdi dedim.Evde daha önce boyutları küçük bir nevresimim vardı.Küçük dediysem eni büyük, boyu küçük çünkü export bir mağazadan almıştım.Önce nevremin eninden kesip, alt kısmına diktim.Araya alezi geçirip, yanlarından ve üstündeki çerçeveden birlikte diktim.Bu arada makinin iğnesini iki kere kırdım.Sonuçta sevimli yazlık bir örtümüz oldu.
İkincisi kardeşime diktiğim çantadan kalan kumaş ile bavul içine fermuarlı bir çamaşır çantası diktim.
Üçüncüsü gecelik.Kardeşimin yurtdışından getirdiği baykuşlu kumaştan dikildi.Ben dikmedim sadece biçtim.İşyerinde geçen zor bir günün sonunda eve geldiğimde gözüm kumaşa gitti.makası elime aldım, üstüne kullandığım bir geceliği koyup biçtim.Sonuçta kumaş penye olduğu ve ben kesimimden emin olmadığım için terzime götürdüm.
Terzi ne kadar güzel dikse de yakada hata yapmışım.O kısma da lastikli kurdele geçirdim.Bu geceliği çok sevdim.O berbat ruh halimden yine de iyi bir şey çıktı..

19 yorum:

  1. Dinlenseymişsin iyiymiş ama sonuçta güzel şeyler ortaya çıkmış ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık.. Çok kullanışlı ve güzel işler yapmışsınız.. Ayrıca baykuşlu kumaşa da bayıldım.. SEvgilerimle :))

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok dikişe sarmışsın bu aralar belli....

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş ama baykuşlu geceliğe bayıldım hatta bittim ben o kumaşa çook güzel yaaaa:))

    YanıtlaSil
  5. Isleyen demir isildar diyecegim ama ne zorun var gercekten :) Sanirim uretmek hosuna gidiyor. Baykuslar gecelik mi oldu? Ben canta yaparsin diye dusunmustum. Diktigin canta inanilmaz ovguler aldi bu arada.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık arkadaşım okadar çok dikiş dikmek istiyorum keşke sizin kadar tecrübem olsa

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım.hepside çok çok güzel olmuş.baykuşlu geceliğe bayıldım.iyi günlerde kullanasın.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, çok haklısınız insan dikmeye bir başladımı durduramıyor kendini.Kolay gelsin,sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık ne güzel olmuşlar. Bana söylediğin herşeyi kendin mi yaptın yahu. Neyse artık sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
  10. hepsi inanılmaz. baykuşlu gecelik hele :)

    YanıtlaSil
  11. ohh ne güzel enerjin var, dik Nazancım, hepsi birbirinden güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  12. kumaş çok güzel bayıldım:)) ayrıa blogundaki herşey çok güzeldi ellerine sağlık. bana da beklerim

    YanıtlaSil
  13. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar.Baykuşlu kumaşı benim gibi siz de beğenmişsiniz.

    YanıtlaSil
  14. Enerjine hayranım suzancım maaşAllah canım ne güzel işler çıkarmışsın yine ellerine sağlık hepside güle güle kullanılsın.

    YanıtlaSil
  15. hepsi birbirinden güzel bayıldım kumaşlara hele baykuşlu olan harika ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  16. Canım benim cidden çok yetenekli ve yaratıcısın, bir de çalışan bir kadın olduğunu düşünürsek gerçekten tebrik ederim... Hem çalışıp hem de üretmek ciddi emek çünkü..
    Çünkü ben bazen eve girdiğimde "evi toplayıp banyomu yapsam yoksa dikişmi diksem" diye gelgit yaşadığımı çok bilirim. :)))
    ayrıca benim bloğumda yapmış olduğun yoruma verdiğim cevabımı buradan da yazayım istedim...
    "nazan;
    Nazancım çok teşekkürler, ne vafakarsın sen canım benim. Ne zaman gün yüzüne çıksam sıcacık bir yorumunla beni kucaklıyorsun. O kocaman yüreğin sevgin için çok özel teşekkür ediyorum sana:) çok öpüyorum seni..."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bahar, yorumun beni çok duygulandırdı.Keşke vefakar olabilsem, hayatın akışına fazla kaptırıyorum bende.

      Sil
  17. Ooo...Aşmışız kendimizi :))

    YanıtlaSil
  18. Filli yatak örtüsüne bayıldım ya :) Ellerinize yüreğinize sağlık, Sevgiler...

    YanıtlaSil