25 Temmuz 2012 Çarşamba

Keçeden Araba Perde Mandalı ve Kutu Kaplama..

Aslında aklımda perde mandalı yapmak yoktu ama nette keçeden araba modelleri ararken sevgili Sesiber'in bloğunda araba modeline rastladım.Küçüğümde beğenince odasındaki perde için böyle bir mandal süsü yaptım.
 Keçeden yaptığım arabayı mıknatıslı bir perde mandalının üstüne silikonla yapıştırdım.Odamızdaki tüllerimizle uyumlu bir perdemiz oldu.
 Dolaptaki yünlerim için geçen hafta bir kutu kapladım.Kutu taşınma sırasında elime geçti.Çok sağlamdı ve boyutları dolabıma uygundu.
 Kutunun dışını yapışkanlı kağıt ile kapladım.İçine elimdeki kumaştan bir kılıf hazırladım.Kumaşın etrafına renkli bir kurdele geçirdim.
 Dolabıma yakıştı.Geri dönüşüm olması daha bir hoşuma gitti..

16 yorum:

  1. araba güzel fikir yeğninin odasına yapabilirim arabaları çok seviyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. arabaya ve kutuya bayıldım ellerine sağlık.bendeki yünler o kadar çok ki bir büyük koli ve çekyatımın altı doldu.şu sıcaklar bir geçsin hele....sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkilerin bir kısmıda çekyat altlarında Mihrimah.

      Sil
  3. hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık... bir ben beceremedim bu kutu kaplama işini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yaparsın Necla.Sadece birden değil, kademe kademe yapıştıracaksın.

      Sil
  4. Senin bu kutu donusumlerine bayiliyorum. Hevese gelip kagitta aldim yapmak icin ama yapamadim hala. Bu arada yeni evimiz hobby lobby ve michaels'a araba ile 2 dakika uzaklikta sen dusun durumu artik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orada olsam yapardım ben sana Nevin.Hobby lobby'e yakınmı dedin, yapma ya.Kendimi kaybetmiştim orada..

      Sil
  5. Nazancığım ellerine sağlık. Araba perde mandalı da, yün kutusu da harika olmuş. Yapışkanlı kağıdın kalın herhalde altındaki yazılar görünmüyor hiç. Ben bir konserve kutusu kapladım alttan yazılar resimler göründü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merihciğim iki kere üstüste kapladım ben.Yoksa mutlaka yazı görünüyor.Bazende ilk önce samanlı kağıt yapıştırp kutuya, üstüne yapışkanlı kağıt ile kaplıyorum.Konserve kutusu gibi yuvarlak şeyleri kaplamak çok zor, onları ya boyuyorum yada tığ ile kılıf örüyorum..

      Sil
  6. Nazan' cım ellerine sağlık, araba benim de kapı süsü için daha önce kullandığım bir modeldi çok şirin olmuş, kutu da çok şık ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arabalı kapı süsüde çok iyi fikir Rengim..Teşekkür ederim..

      Sil
  7. çok şık olmuş, ellerine sağlık. benim oğlum da çok seviyor arabaları. ben de yapmalıyım :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Hilal hanım..

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık Nazan her ikisini de çok beğendim. Sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
  10. Ben de isterim arabalı mandaldan (ne yapacaksam).Öyle cici işte.

    YanıtlaSil