27 Temmuz 2012 Cuma

Fringe ...

Bu sıcaklarda seyretmekten büyük keyif aldığımız bir dizi Fringe.Netten izliyoruz eşimle.Konusu ise bir bilim adamı , oğlu ve FBI ajanı bir bayandan oluşan  Fringe takımının korkunç ve tüm dünyayı etkileyebilecek açıklanamayan olayları açıklamak için alışılmamış bilimsel yöntemlerden yararlanması, paralel evrenler, bilimin sınırları vb...Lost ve X-files dizilerinin tarzında, her bölümünde "nasıl yani" dedirten, akıl karıştıran, ilginç ve heyecanlı bir dizi.Eğer bu tarzı seviyorsanız, şiddetle tavsiye ederim.

14 yorum:

  1. selam benimde favori dizilerimdendir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, aşk filmlerinden daha çok seviyorum bu tarzı.

      Sil
    2. bende zaten pekte romantik biri değilimdir o yüzden aşk filmleri bana göre değil ben fantastik bilimkurgu ya da criminal minds tadındaki film yada dizileri daha bir severim. aaa birde kanlı olmayan korku filmleri bayılırım ama şu zombili olanlara alışamadım:))

      Sil
    3. Aynen, okuduğum kitaplar bile polisiye ağırlıklıdır Pınar.Yalnız korku filmlerinde ciddi korkarım , o yüzden pek seyredemem ama karate filmleri de favorimdir..

      Sil
    4. bende genelde polisiye okurumm Nazan ama korku filmlerine gelince hem korkarım hem seyrederim..geçen gece evde yalnızken seyrettim sonra tuvalete gidemedim.. ışıkları açık bırakıp yattım bende:)))

      Sil
  2. Bu dizi hakkinda iyi yorumlar duydum ama bir turlu firsatini bulamadim. Bu tarz diziler burada cok bir de hangisini seyretsen bilemiyorsun. Firsat buldugumda maraton yaparim ilk bolumden itibaren. Bir de insanin hayati bilimin icinde gecince biraz kafasini dagitacak bir seyler seyretmek istiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nevinciğim, filmi seyrederken aklıma çok sık geldin.Bu film diğerlerine göre daha çok bilimsel olaylar İçeriyor,bence seversin..

      Sil
    2. Dun seyrettik ilk sezondan iki bolum. Tamer bakalım baldızım ne seyrediyormus oldu :)) Fena degil ama bazi sorunlar vardi senaryoda. Criminal Minds ve House o acidan daha basarili sanirim. Yine seyredecegiz ama.

      Sil
  3. Bu kadar olur... Ben de çok severim. Daha dün demiştim kendi kendime netten bulsam da seyretsem diye, ama gene unutmuşum, bugün için iyi hatırlatmaydı bana teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıcaklarda çok iyi gidiyor Serpil.Kopamıyorsun..

      Sil
  4. ben lostu herkez çok güzel dedikten sonra seyretmeye başlamıştım çok keyif almıştık eşimle birlikte bu diziyide yine netten izleyeceğim yaz sezonu tvler bomboş iyi oldu teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dizi biraz daha bilim ağırlıklı Comet.Yanılmıyorsam Lost'un senaristi ile aynı..

      Sil
  5. bende izliyorum şu anda 3.sezondayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde 3. sezondayız, 4.sezon ile bitiyor..Yeni dönemde 5.sezonuda çekip, final yapılacağı yazıyordu..

      Sil