22 Temmuz 2012 Pazar

Çiceklerim, Doyran Köyü ve Karmate...


Bu sıralar karışık postlar hazırlayacağım, oradan buradan.Mesela evimdeki çiceklerden..
Borazan çiceğim annemden, bir ismi bardak menekşesi sanırım.
Bütün menekşelerim birbiri ile yarış edercesine açıyor, ne güzel..
Bu çiceğin adı Para çiceği,sahibine para getirirmiş.Annem vermişti, durumumuza faydası olur belki diyeceğim ama para da parayı çekiyor azizim...
Bütün kızlar toplandık, poz verdik.Menekşelerimin hepsi benim küçük kızlarım.
Doyran köyünden bir manzara.Köy Altınoluğun üstünde Kaz dağlarına kurulmuş.Bütün körfez ayaklarınızın altında..
 
Bu manzara bana Karadeniz'i hatırlattı ve Karmate'yi.Bu ses bu manzaralara ne kadarda yakışıyor..

8 yorum:

  1. menekşelerine bayıldım.maşallah diyelim nazar değmesin.manzara süper ötesi...gelinimiz trabzonlu ne kadar istediysem de kayınvalidem ameliyat olduğu için gidememiştim kına gecesine.içimde kaldı...bu ara hayalimde karadeniz...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gidersin,harika yerler Mihrimah..

      Sil
  2. Kiskandim bizim menekseler cicek acmiyor cicekleri dokuldukten sonra :( Ne zamandan beri koye Doyran deniyor? Allah bilir siz koruk suyu da icmissinizdir simdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitki besini versen Nevin?
      Doyran Altınoluğun yanındaki köy, daha yukarıda sadece..

      Sil
  3. Canım menekşelerine bayıldım çok güzel görünüyorlar..hayırlı ramazanlar diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elif, sana da hayırlı Ramazanlar..

      Sil
  4. hayalim bu dağın eteklerine bir köye yerleşmek...

    YanıtlaSil
  5. kaz dağlarının eteğindeki bir köye yerleşmek en büyük hayalim..

    YanıtlaSil