23 Temmuz 2012 Pazartesi

Rossmann Waffle Makinası ve Diğer Ürünleri..

Rossman mağazasındaki ürünleri bir kaç ay önce bir arkadaşımın tavsiyesi ile denemeye başlamıştım.Bir kısmından memnun kaldım, bir kısmını beğenmedim.Bir de eğer indirimde değilse bilinen markalar diğer marketlere göre pahalı oluyor.Ben en çok beğendiklerimi paylaşmak istedim sizinle.İlki waffle makinesi.Bu ayki indiriminden aldım.Küçüğümün yemekle arası pek yok, belki sever diye denemeye karar verdim.(Fiyatı 34,95 TL)
 
Waffle tarifini netten bu adresten aldım.Bu tarifle 15 taneye yakın yapabiliyorsunuz.Yapımı çok kolay, tadı da çok beğenildi.Tavsiye ederim..
Diğerleri banyo için sirke asidi ve cam temizliği için ıslak bez.


15 yorum:

  1. Hepsini güle gülekullan canım. Şu sirke asidi nasıl memnun kaldın mı?

    YanıtlaSil
  2. Sağol Evrenciğim.Sİrke asitinden çok memnun kaldım.Cambezide çok pratik,aynayı da çok güzel temizledi.Fİyatıda 2Tl civarı.

    YanıtlaSil
  3. şu mağazayı bir de ben ziyaret edeyim, ellerine sağlık waffle gerçekten müthiş görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerini süsleyince daha bir güzel oldu Noblesse..

      Sil
  4. evde bir makinaya daha yer yok ama üzel görünüyor...elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız , evlerimizde bir sürü makine var ama bu makine hem küçük hemde hafif..

      Sil
  5. Ay süpermiş teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. aa süper haber hemen gitmem lazım bir waffle sever olarak :D

    YanıtlaSil
  7. rossman'ı bende yeni keşfettim sayılır ama çok beğendim.. tchibo gibi değişik ürünler bulunuyor çok da iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tchibo'yuda takip ediyorum Nilgün özellikle mayolarından çok memnun kaldım..

      Sil
  8. Çok neşeli birşeymiş bu makina, bence çok sevecek küçüğün:))
    Rossmanndan alış-veriş yapıyorum bazı ütünleri güzel...

    YanıtlaSil