29 Ağustos 2012 Çarşamba

Son Diktiğim Çantalar.....

Tatile çıkmadan hediye olarak iki tane çanta dikmiştim.Duck keteninden bir şeyler yapmayı çok seviyorum.Son zamanlarda harika deseni olanları satılıyor.Çantalardan ilkini bir kaç ay önce doğum yapan arkadaşıma diktim.Bebek çantası olarakta kullanmasını istediğim için biraz büyük oldu.


İkincisini ablama diktim.Ayrıca ona araba desenli duck ketenininden  kırlentlerde dikmiştim ama resimlerini bulamadım.

Dikiş çalışmaları son hız devam ediyor.Bir tarafta örgü, bir tarafta boyama , bir tarafta takı  ile keçe ve diğer tarafta dikiş ve geri dönüşüm.Blok arşivime bakıyorum da ne kadar dağılmışım ben.Hobicilik böyle bir delilik galiba.. 

19 yorum:

  1. çok temiz çalışmalar, çok zevkli çantalar..
    ellerin dert görmesin cankız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Figen abla, düzgün yapmaya çalışıyorum..

      Sil
  2. Hamarat arkadaşım benim, her biri ayrı güzel olmuş. Ben tembellik yaparken sen pupa yelken gidiyorsun... Istanbul temalı kumaşı aklıma getirdin yatak altı operasyonuna gireşeyim accık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Şuleciğim,fazla aktifim bir süredir.Sen şimdi o kumaşlardan neler çıkarırsın kimbilir..

      Sil
  3. Ellerine sağlık Nazanım çok beğendim çok güzel olmuşlar. Sahipleri de keyif ve sağlıkla kullansınlar.

    YanıtlaSil
  4. Tatil dönüşü iyi bir enerji toplamışsınızdır umarım.. Yeni çalışmalarınızı merakla bekliyorum.. Ayrıca çantalar sade ve kullanışlı görünüyor.. Tablo gibi :)) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle oldu Tasarıbell.Elimde bir sürü iş var, en kısa zamanda paylaşacağım..

      Sil
  5. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık Nazan' cım çok şık çok muntazam olmuşlar, kumaşlar zaten nefis. Güle güle kullanılsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Rengim, dediğin gibi kumaşlar çok güzel duruyor..

      Sil
  7. Nazanım, harika desenler bulmuşsun, ortaya çıkanlar daha da harika tabii :)
    Hobimanya diye yeni bir hastalık eklenmeli bence tıp literatürüne, örneği de bizler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Banu, hobimanya hastalığı bizimkisi..

      Sil
  8. Astin kendini sen. Cok guzel olmuslar. Hemen kumas bakiyorum yeni cantalar icin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oralarda da ne kumaşlar vardır Nevin.Ama ben goblenlere bayılmıştım..

      Sil
  9. ne güzel desenler bulmuşsun:) ellerine sağlık nazanım...

    YanıtlaSil
  10. Desenler harika ,nerelerden buluyorsunuz bunları..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil