12 Nisan 2013 Cuma

Minik Kızlara Çantalar..

Bugün sabah hava  güneşli ve sıcak Ankara'da.Güzel bir gün olarak başladı ama Konya yolunda çalışma olduğu için trafik berbattı, işe geç kaldım.Yarın bizim evde küçük bir eğlence var.Benimle çalışan sevdiğim bir arkadaşıma kendi aramızda kına partisi düzenleyeceğiz.O gün yaptığımız hediyeleri sonraki postumda sizlerle de paylaşacağım.
Gelelim yine daha önce hazırladığım çantalara.Bu çantaları Ecem ve aynı yaştaki kuzeni için yapmıştım.Annesine misafirliğe gittiğimde süpriz olarak götürdüm.Görseniz nasıl sevindiler.Çocukların bu masum hallerine bayılıyorum.Bu çantalardan daha önce Lösev için hazırlamıştım.Mor kısım keçe, diğer kısımlar polar.Sap olarak kalın bir zincir kullandım.

Birinin saçına çicek, diğerine kelebek kondurdum.Saplarına da dantel bağlamıştım, o kısmı çekmemişim.

Nihayet hafta sonu geldi,herkese hayırlı cumalar dilerim.

5 yorum:

  1. Nasıl sevimli bi suratı var, bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sSuratları elimden geldiğince sevimli yapmaya çalıştım Bahar.Beğendiğine sevindim..

      Sil
  2. ne cici olmuş.ellerinize sağlık.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  3. Çok sevimli çok güzel olmuş canım ya ellerine sağlık.

    YanıtlaSil