9 Nisan 2013 Salı

Yeni Dikiş Makinem..

Bugünlerde çok mutlu hissediyorum kendimi.Sıkıntılarımı abartmamaya çalışıyorum, bol bol müzik dinliyorum, kitap okuyorum ve en önemlisi sevdiğim insanlarla görüşüyorum.Onlarla geçirdiğim kısacık zamanlar bana terapi gibi geliyor.Özellikle bana iyi gelen, iyileştiren, mütevazi  arkadaşlar olsun istiyorum çevremde.Sığ, gösteriş düşkünü ve yaralayan insanlarla bir dakika bile geçirmek istemiyorum.Efe'nin sünneti iyi bir vesile oldu, uzun bir süredir göremediğim dostlarım ziyaretime  geldi.Bir de ablamlar süpriz yaptı.Çocuklarla birlikte geçen hafta sonu Ankara'ya geldiler.Hem ablamı hemde oğlanları görmek mutlu etti bizi.Oğlanların yaşları benimkilere yakın.Birbirleri ile iyi anlaşıyorlar. İşte bu hafta sonu ablam  çok büyük bir süpriz yaptı ve yeni bir dikiş makinesi aldı bana.Pfaff Hobby 1142.Eski makinem Sinbo idi ve son zamanlarda iyice bozulmuştu.
Bu makine ise onun yanında tek kelime ile harika.Denemek istediğim pek çok özelliği var.Yapacağım işler şimdiden kafamda şekilleniyor.Çok işime yarayacak çok...
 İşte böyle bu makine ile nasıl mutlu olmayayım.Ablam çok güzel bir ABLALIK yaptı bana.Zaten o her zaman kardeşlerini düşünmüştür.Ne zaman dara düşsem, elini uzatmıştır.Bende büyük oğlum için kardeşi bu duygularla istemiştim sanırım.İnsanın yanında kardeşinin olması çok güzel, ne olursa olsun..
Not:Ablacığım çoook teşekkürler.Yanında herzaman sana mutluluk veren insanlar olsun...

25 yorum:

  1. mutlu dikişlerde kullanın : )feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  2. Yeni makinan hayırlı olsun, senin adına çok sevindim.
    Maşallah deyim, seni çok seven ablan ve dostların var, hep olsunlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri sizlerin olsun Elifciğim.Sevdiklerimiz hep bizimle olsun..

      Sil
  3. dikişe yeni merak saldım. bende alacaktım. pfaff makinanın methini çok duydum. fiyatlı bir makina galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinbo kadar değil Belgin.Daha pahalı makinelerde var.Ben de 2 sene önce dikişe başlarken acemi olduğum için Sinbo almıştım.Bir de belki hevesim devam etmez diye düşünmüştüm.Eğer dikişi sürdürmeyi düşünüyorsan bu tarz makineleri tavsiye ederim.Diğerlei bir yerden sonra yetmiyor..

      Sil
  4. Oooo neler olmus boyle. Gule gule kullan kim tutar seni diyorum artik :) Abla abla beni de gor Pfaffta degil gozumuz brotherin en ufak modeli bile ogretebilir bu zavalli kardesine :))

    YanıtlaSil
  5. Eklemeyi unutmusum insanin yaninda ablalarinin oldugunu bilmesi de cok guzel!

    YanıtlaSil
  6. Harika bir hediye olmuş, güle güle kullanın:). Ne mutlu size böyle tatlı ve düşünceli abla kardeş ilişkiniz var. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handan.Bloğunuzu gezerken dikişte ne kadar başlarda olduğu düşündüm..

      Sil
  7. duygularını böyle sade ama içten ne güzel ifade etmişsin ve çok ortak noktamız,düşüncelerimiz var.yıllar önce depresyon geçirdim.çokda ağır geçirdim.terapistim bana hoşlanmadığın yada seni üzen herkesten uzak dur dedi.kıyamadığımdan yada incitmek istemediğimden vede en önemlisi hayır diyemediğimden hayatımı nasılda farklı şekillendirmiştim.o zamanlar benim için dönüm noktası oldu.sesimi duygularımı düşüncelerimi sevdiklerimle paylaşıyorum sadece ve böyle çok mutluyum.en büyük mutluluklarımdan biride ablamdır tıpkı senin gibi.hep varlığına şükrettiğim....ne tesadüf geçen yıl ablam dikiş makinesini bana hediye etmişti:))
    ve gelelim senin makineye şahane bişey.eminim şahane de işler çıkacak.güle güle keyifle kullan.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bizim gibi düşünen, verici ve iyi niyetli insanlar bu sonuca gelmek zorunda kalıyor Alanay.İnsanın insana ettiği zulmü anlamıyorum ben.Ne geçiyorki ellerine.
      Ne mutlu bize böyle ablalarımız var.Bizim bir küçüğümüz daha var,ne olursa olsun hep kalbimizde, ablalık böyle işte.
      Makineyi henüz tam kullanıma geçiremedim ama aklım orada.Sen de kendi makineni iyi günlerde kullan..

      Sil
  8. Yaşasın! Çok güzel bir hediye olmuş bu. Zaten hediye dediğin alanın gerçekten işine yarayacak, geliştiren, sevindiren bir şey olmalı. Bazı insanlar için bunu keşfetmek ne denli zor .
    İyi günlerde kullan şeker.Kullanalım mı deseydim yoksa ?
    Makinanın bir kenarına yaz bence;
    Ablam Sağolsun. Diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu fikri sevdim Tülin abla.Bir köşesine 'Ablam sağolsun' yazabilirim..Makinenin özelliklerine bir ara beraber bakalım.Senden benden daha çabuk anlarsın bence..

      Sil
  9. Yeni Dikiş makinenizi iyi günlerde kullanın, yeni makinenizle dikeceğiniz güzel çalışmalarınızı bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Selda.İnşallah dikişe daha çok vakit ayırabilirim..

      Sil
  10. Güle güle kullanın. Ablalık hem zor hem de çoook keyiflidir. Üç kardeşim var ve niceleri.

    Bu makina ile yazı yazılabiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yazmışsın Eda.Ablalık çok güzel bir duygu, her zaman kan bağı olması da gerekmiyor. Makine bir yazı yazamıyor:)

      Sil