29 Haziran 2013 Cumartesi

Hello Kitty Şemsiyeden Çocuk Çantasına...

Geçenlerde arkadaşım kızının bozuk şemsiyesini çanta yapmam için bana getirdi.Aslında arkadaşlarıma böyle şeyleri atmak yerine bana getirmelerini söylüyorum.Yapmam biraz zaman alıyor ama mutlaka değerleniyor.Bu çantada bence çok güzel bir dönüşüm oldu.Şemsiyenin ilk halini çekmeyi unuttum,netten benzerini buldum.
 Ve çanta haline gelmiş hali.Sap kısımlarına kenardaki fırfırları geçirdim.
İçine de pembe puantiyeli bir kumaştan astar yaptım.
İçindeki kapama kısımları şemsiyenin üstündeki cırt cırtlardan yapıldı.Çantanın arka kısmı:
Ve ön kısmı:

Ecem çantasına bayıldı.İçimdeki saklı küçük kız  ise çantayı yaparken sevmişti.Bu tarz lisanslı ürünler bence çok pahalı satılıyor ve çok çabuk bozuluyor.Geri dönüşümü bu aşamada çok seviyorum, en azından bir süre de çanta olarak kullanılıp, parasının hakkını versin değil mi?
Hepinize güzel hafta sonları, yeni dikişler beni bekler...

14 yorum:

  1. Harikasın harika, çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. helal size.şahane bir geri dönüşüm olmuş.bende de uğur böcekli olanlarından var böyle bir çanta mı yapsam acaba?:)) ellerinize sağlık.selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık.çok şirin bir geri dönüşüm.tebrikler.feyzanincicileri.blogspot

    YanıtlaSil
  4. çokkk cici olmuşş bayıldım elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Neredeyse ben de isterim dicem.

    YanıtlaSil
  6. Sağol Fadiş,seninde yaptıkların harika canım..

    Ne diyebiliirim ki Alanay, harika yorumlar hıraktınız.Uğur böcekli de çok güzel olur bence.

    Gerçekten de şirin oldu Feyza,özellikle Hello kity hayranları için..

    Teşekkür ederim Delancey, Ankaralı bir blogger görmek çok güzel..

    Senin içinde farklı olanı dikişe hazır Tülin abla.Bir de ona sıra gelse..

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. cok sevimli olmus..sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  9. çok şeker olmuş... iyi günlerde kullanılsın...

    YanıtlaSil
  10. çok farklı bir geri dönüşüm olmuş...ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık Nazan yine döktürmüşsün. Ecem de keyif ve sağlıkla kullansın.

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim Gamze.

    Sizinkiler kadar değildir Cihan hanım.Amerika gezinizi takip ediyorum.

    İnşallah Emine.Eminim sen tatlı kızın için daha güzellerini yaparsın.

    Gördüğüm eski herşeye bu bir şeye yararmı diye bakıyorum Nilin melikesi.Daha neler çıkar bilmem.

    SağoL Dilekciğim.Senden de farklı olanları bekliyorum.

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel bir fikir. Aklımda bulunsun :) Bizde de böyle bir şemsiye var. Kızımın bebekleri için çadır görevi görüyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir ara bulduğum şemsiye kumaşlarından çanta dikiyordum, tavsiye ederim Beyaz SArdunya. Çokta dayanıklı oluyor, sevgiler, selamlar..

      Sil