27 Temmuz 2013 Cumartesi

Kısa Bir Tatil, Çicekler ve Son Yapılanlar....

Yine uzun bir ara verdim.Aslında daha fazla ilgilenmek istiyorum bloğumla ama nette çok vakit geçiremiyorum.Zaten az olan zamanda da haberleri ve blogları takip edebiliyorum netten.Neyse bu sıralar ben neler yapıyorum..
1)Renk renk çicek yetiştiriyorum.
Bu çiceğin adına Canan dedi satıcı bayan.(Ablama götüreyim diyordum, zaten onda da varmış).Yanındakiler benim nazlı sardunyelerim.
 2)İstanbul'a kısa bir ziyaretimiz oldu.Yıllar sonra Topkapı sarayı'nı tekrar gezdim. Çocuklar bir süre sonra sıkıldı ama benim için harikaydı.Aşağıdaki yer ise Pierre Loti tepesi.Enfes bir Haliç manzarası.
3) El işlerine devam ettim.Bazanın kenarına eski bir çarşafımdan etek diktim.Uçlarına dantel geçirdim.İlk defa geniş lastik diktim.Hatalarım var ama güzel durdu bence..


4)Bu yastığın renkli olanını daha önce örmüştüm.Sevgili Derya'da gördüm, iki renginden yatağım için ördüm.


Pembenin ipi Çelebi'nin bebek ipiydi, yumuşak oldu ama çok kullanamadan tülerecek gibi.Krem rengi olan Alize Süperlana Zincir.Tavsiye ederim, harika bir ip.
Dahası da var aslında.Bir oyuncak penguen, bir çanta diktim.Yeni bir şala başladım, yarısına geldim.Onları da eklemeye çalışırım.
Herkese güzel bir hafta sonu dilerim.



9 yorum:

  1. Nazanım hoşgeldin. Maşallah boş durmamışsın, üretmeye devam. Ellerine sağlık. Çiçeklerine bittim, bir maşallah da maşallah onlara. Sevgilerimle...
    s

    YanıtlaSil
  2. Çiçeklerine bayıldım maşallah ne güzel açmışlar :) bazaya diktiğin etek de pek güzel olmuş ellerine sağlık canım. Fakat o iki yastık nasıl güzel hem renklerine hem de duruşlarına hayran kaldım. Ellerin dert görmesin diğer yaptıklarını da merakla bekliyorum. Mutlu Pazarlar...

    YanıtlaSil
  3. Bir Istanbul havasi alinip gelinmis belli :) Cicekler cok guzel ben artik cicek yetistirmeyi biraktim burada :(

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin Nazan. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. yastıklara bayıldım.çook şıklar.güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Sağol Merihciğim.Kısa ama güzel bir tatildi.Elişlerine gelince kimbilir sen ne güzel şeyler yapıyorsundur..

    Yeşimciğim sağol canım.Sıcaklarda çok fazla şey yapamıyorum ama terapi niyetine devam ediyorum.Gezi'den sonra bloğumdan iyice uzaklaştım ama diğerlerini de eklemeye açlışacağım..

    Hem de ne hava Nevin.Şansımıza havalar serindi, gezebildik.Topkapı sarayı, Miniatürk, Koç'un müzesi,Akvaryum, Pierre Loti (Burada seni çok andık) ve Sarıyer.Adalar bir sonrakine kaldı.


    YanıtlaSil
  7. off o yastıkları nasıl yaptın iyi sabrın varmış :)
    herşey çok güzel

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Dilek...

    Renklerini Derya'dan esinlendim Alanay.Ben de çok sevdim..

    Bunları yapalı epey oldu Nilgün, bu sıcaklarda yapamazdım herhalde.Yalnız düşündüğün kadar zor değil, çabuk biten bir model..

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller.... çok emek ve sabır ister sanırım bunları örmek ellerine sağlık

    YanıtlaSil