27 Eylül 2013 Cuma

Biraz Daha Örgü...

Bugün, uzun süredir elimde sürünen ve nihayet biten küçük halımı paylaşmak istedim.Hepsi tek parça olarak örüldü.Son parçalar ve birleştirme kısımları beni çook yordu, sanırım bir daha bu kadar büyük bir parça örmem.
 Ama halıyı tekrar düzenleyeceğim sanırım.Kullandıkça birleştirme yüzünden biçimi bozuldu.
Ortasını uzatıp, kenarlarına da bant örersem iyi olacak. 
Bunlar planlarım ama gözümde büyüyor. Hiç halı öresim yok.Yeni bir şal başladım, bir dahaki postta onu paylaşırım sizinle. Şal örmek ilaç gibi geliyor bana.Yaşasın örgü...
Herkese güzel bir hafta sonu dileklerimle...

5 yorum:

  1. söküp düzenlemek daha bir zor söyleyeyim bende kocaman halı ördüm sonra söktüm araya kenarlara başka renk attım ama birleştirme işi beni canımdan bezdirdi.renkleri çok güzelmiş sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Birleştirme kolay olur diyordum, beni de çok yordu Funda. Uzun bir süre dokunmam diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben söktüğüme bin pişman oldum inan.elimde süründü öyle yapıyorum olmuyo böyle yapıyorum olmuyor sonudan bitti ama epey yoruldum

      Sil
  3. Ben de sal istiyorum. Burasi serin sala ihtiyac var :))

    YanıtlaSil
  4. Örgü perileri geri geldi değil mi? Bir gayret! Yapar bitirirsin canım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil