11 Ekim 2013 Cuma

Örgülerle Devam...

Örgü benim için en iyi terapi demiştim değil mi? Gerçektende şu sıralar örgü dışında bir şeyler yapmak gelmiyor içimden.Neler mi örüyorum? İlki sarhoş şolu şaşırdı modelinden bir atkı.İpi Çelebi markası kristal iplerden.5 numara şişle 40 ilmek başladım.2 sıra haroşa örüp, modeli koydum.Deneyecekseniz eğer ilk ilmekleri örmeden alın. İki tane 100 gr. ip kullandım.Bu modelden kaç tane atkı ördüm hatırlamıyorum.Ama tavsiye ederim, çok şık duruyor..
İkincisi güzel bir lif.Sevgili Sercan her cuma bir lifi anlatıyor bloğunda.Eğer denemek isterseniz mutlaka bloğuna uğrayın derim.O kadar güzel anlatıyor ki heves etmemek zor..
Bunlar yapılanlar.En son dün gece yine Sercan'ın anlattığı elbise lifinden bitirdim.Sırada olanlar ise bir şal, banyo paspası, yine bir atkı ve motiflerden bebek battaniyesi.Birini bitirmeden diğerine başlamak hiperaktif bir durum bence.Ama yine de düzenliyim diyebilirim, televizyonda eğer alt yazılı dizi veya film varsa  şiş örgümü alıyorum elime, Türk dizilerinde ise ekrana bakmak gerekmediği için tığ örgülerine devam ediyorum.Hobi deliliği de bu olsa gerek..
Herkese hobi dolu güzel bir hafta dilerim...

6 yorum:

  1. Atkı güzel bir "Nazan" klsiği olmuş canım. Lif ise çok neşeli :)
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten klasik oldu Tülin abla.Durup,durup bir tane başlıyorum.Lifler çok eğlenceli,tavsiye ederim....

      Sil
  2. ikiside çok güzel olmuşlar.ellerine emeğine sağlık.iyi günlerde kullanılsınlar.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım,örgü delileri hep aynıymış meğer:))ben de aynı şekilde örüyorum.keşke daha çok vaktim olsa örgü için...sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bende çoğu zaman aynı şeyi düşünüyorum Filiz. Bazen sabahları çok erken kalkıp, örgü örüyorum.

    YanıtlaSil