25 Ekim 2013 Cuma

Bridal Shawl...

Bir bayramda geldi geçti.Biz her bayramda olduğu gibi yine Altınoluk'ta annemlerle birlikteydik.Bir kaç gün denize bile girdik. Daha sonraki günlerde hava bozdu ama bizim keyfimiz bozulmadı. Dallarından mandalin ve nar toplayıp, yedik.Topladığımız limonlarımız biberiye çayına eşlik etti, tabii biberiye de bahçeden. Yine komşunun ağacından ıhlamur toplandı, zeytinlerin çoğu erkenden kararıp, çürümüştü bu sene.Biz bulabildiğimiz sağlamları topladık.Ankara'ya gelince çizip, suya koydum.Sanırım benim ruhum bunlarla dinleniyor.Yatmak yerine gezmeyi,meyve toplayıp, pazar dolaşmayı seviyorum ben.Bu arada örgülerin bir kısmını bitirdim, özellikle yolculuk boyunca örgü ördüm.Onları sonra ekleyeceğim ama ilk olarak epey önce bitirdiğim şalı paylaşmak istedim.
Bu şalı Selma Hanım'ın  bloğundaki anlatımına göre ördüm.
İpimin markasını hatırlamıyorum ama angora tarzı pullu bir ipti.


Yarın hafta sonu, herkese keyifli güzel bir haftasonu diliyorum.Sevgilerimle...

10 yorum:

  1. elinize sağlık çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  2. Şalı çok beğenmiştim zaten biliyorsun canım. Lakin gerçeği fotoğraftakinden çok daha güzel :)
    Güzel bir hafta sonu dileğimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten pullu ip farklı gösterdi TÜlin abla..

      Sil
  3. o dinlenme şeklini bende seviyorum.doğa iyi geliyor insana:) şala bayıldım.çok zarif.elleirinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem doğa hem örgü terapii gibi ALanay.Keşke Ankarada da böyle yerler olsa..

      Sil
  4. Tığişi insanı dinlendiriyor. Elinize sağlık, güzel olmuş...

    YanıtlaSil