18 Şubat 2014 Salı

Şenliğimizden...

Geçen postumda sevgili Sibel'in düzenlediği El Emekleri şenliğimizden bahsetmiştim.Bizde oraya Meleğim Olurmusun olarak katıldık ve Serçev için masa kurduk.Biz diyorum çünkü o kadar çok kişinin emeği vardı ki orada.Sevgili Tülin abla yine ekip başımızdı, Serpil abla ve Şule İstanbul'dan o kadar yorgunluğa rağmen katıldı aramıza.Ben işimden dolayı belli zamanlarda gidebildim.Cumartesi ise öğleden sonra oradaydım.Şenlik resimlerini Tülin abla'nın, Şule'nin ve Serpil ablanın bloglarında da görebilirsiniz ama ben de bir kaç resim paylaşmak istiyorum sizlerle.Bu resimler ilk gün sabah çekildi.
Şenlikteki masamız.Duvardaki keçe süsleri İşyerimdeki arkadaşlarım Sema ve Selda yaptılar.Farklı çalışmalarını Selda'nın bloğundan da bakabilirsiniz.Kendileri öğle aralarında da çalışıp bunları sergiye yetiştirdiler. 
Tülin abla ve ben.Şule'nin kocakarılarını kaçırmayın.Öndeki morlu artık benim, evimin baş köşesinde iğneleri ile arz-ı endam ediyor.
Masanın önündeki bereler, masadaki bazı yelekler, banyo lifleri benim işyerimdeki süper ekibimin işleri.İki aydır sürekli örer vaziyetteydiler, o da yetmedi kardeşlerinin yaptıklarından da getirdiler.





Lojistik destek veren eşimi unutmamam lazım.O benim her zaman en büyük desteğim..
Vee iş yerindeki süper ekibim. İkinci gün öğle arası sergiyi ziyaret ettik.Yalnız ekibin bir kısmı eksik, işleri olduğu için onlar gelemedi.
Yok kendi yaptıklarımızdan almadık, alınacak o kadar harika el işleri vardı ki..
Ve cumartesi pek çok blogcu arkadaşımı gördüm.Tiryaki hobi,Atölye Kedi ve Çicek ile tekrar görüşmek harikaydı.Sevgili Alanay ve Nilgün ile tanıştım.
Bir de kendisinden pek çok şey öğrendiğim Sevgili Sercan..
İşte bizler Ankara'da bu hafta sonu keyifli saatler geçirdik .Bu güzel şenliğin düzenlenmesini sağlayan Sibel olmak üzere standımıza destek olan bütün arkadaşlara sonsuz teşekkürler.

9 yorum:

  1. Çok güzel bir etkinlik oldu gerçekten devamını bekliyorum :) Sizlerle görüşmek paha biçilemezdi....Yeniden görüşebilmek umuduyla...

    YanıtlaSil
  2. Evrenciğim bizim içinde öyleydi.Bizim daha çok görüşmemiz lazım.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Bizi de şenliğinize dahil ettiğiniz için Teşekkür ederiz... Çok güzeldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esas biz teşekkür ederiz Selda. Katılacağımız kermeslerde de sizinle olmaktan mutluluk duyarız..

      Sil
  4. Ne harika insanlarsınız, hepiniz! Öpülesi ellerinize sağlık... Böylesine bencil ve her şeyin çıkar için olduğu, kötülüklerle dolu bir dünyada iyiliğin, güzelliğin de var olduğunu ve gücünü ispatlıyorsunuz, yaptıklarınız çok değerli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne desem Ehlikeyf, yorumunuz beni hem mahcup etti hemde duygulandırdı.Yaptıklarımız denizde damla.Ama ben yaptığım her şeyi sadece yardım içinde değil kendim içinde yaptığımı düşünüyorum.Manen kendimi rahat hissediyorum ve bu uğraşlarda o kadar iyi yürekli insan tanıyorum ki bu benim insanlığa olan inancımı arttırıyor.Ama işyerimde bu inancı çook sorguluyorum emin olun...

      Sil
  5. canım etkinliğe "iyi ki katılmışım" dedirten şeylerdne biri de seninle tanışmaktı...inşallah yine görüşürüz, ve daha bir çok şey öğreniriz birbirimizden...sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seninle tanıştığıma o kadar sevindim ki Sercan.Senden öğreneceğim daha çok şey var.Baharda bir buluşma ayarlarsak ne güzel olur.Sevgiyle kal...

      Sil
  6. Aman da aman yeni görüyorum çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil