20 Şubat 2014 Perşembe

Bir Örgü Proje Çilesi- Oxxo Bolero...

Sizinde yarım kalan örgüleriniz vardır, hani bir kere soğuyunca tekrar ele alınamayan.Her örgü delisi gibi benimde bu yarımlarım epey çoktur ama mutlaka bitirileceği için zamanlarını beklerler.Bu proje ise hiç o kategoriye girmedi.İki yıl önce başlandı ve hatırlamadığım kadar çok sökülüp, ancak bitirildi.Gerçekten şimdiye kadar beni uğraştıran ve bunaltan örgülerimden oldu.İki yıl önce bu boleroyu başladığımı bu postumda paylaşmıştım sizinle. Modeli Oxxo mağazasında görüp, çok kolay olur diye  Firkete ile uzun şeritler örerek başladık işe.Ama bu şeritleri birleştirdikten sonra yeleğin boyutlarını ayarlamak zor oldu.Aslında yatay olarak şeritleri birleştirmek daha kolay olurmuş.Ama biz orijinal modele uyalım dedik.Dedik ama aradan yıllar geçti.İşyerimiz değişti.O da bizimle odadan odaya geçti.En sonunda bir hafta öğle arası molalarını harcayıp bitirdik ve birleştirdik.Toparlama kısmını ben yaptım.Yandaki lastikler tunus işi.Şimdi gelelim çileli projemizi gururla sunmaya..
Kol detayları...
Ön kısımda fena olmadı...
Vee sıra modelimiz üzerinde göstermeye..
Modelliği işyerinden arkadaşım Nazife yaptı.Nazife işe benim yanımda başlayan gencecik bir mühendis arkadaşım. Her etkinlikte benim yanımdadır, iş yerinde ise sağ kolum. Örgü ekibimizin asıl üyelerindendir.
Boleroyu onun üstünde görünce bizler çok beğendik, çile kısmını unuttuk.Ne kadar yakışmış değil mi?
Amaa tekrar bu örneği denermiyim, asla.Örgüde problem çözer gibi örnek çözmeyi, tasarlamayı çok severim ama onunda bir sınırı varmış, anladım..
Yarın haftanın son günü, NE GÜZEL...Herkese hayırlı cumalar, güzel bir hafta sonu dilerim...

14 yorum:

  1. Nazan çok güzel olmuş bolero ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrenciğim teşekkür ederim.Bloğumla ancak ilgilenebiliyorum.O yüzden cevabın gecikti.Kusura bakmayın..

      Sil
  2. Çektiğiniz çileye değmiş, çok hoş görünüyor. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Füsun hanım.Beğenmenize sevindim..

      Sil
  3. model çok güzelmiş.. zahmete değmiş... ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla zahmetli oldu Emine.Ama senin yaptıkların da öyle, Teşekkür ederim...

      Sil
  4. Çok beğendim, hatırlıyorum başladığın zamanı, ben de niyetlenmiştim. Ellerine sağlık, çektiğin çileye değmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman bu şekilde yapma Elif.Yatay şeritlerden yapmak daha kolay olur.Eminim senin elinden çok da güzel olur..

      Sil
  5. Değişik ve güzel bir örnek, çok beğendim! Renk ve ip de bu örneğe iyi gitmiş. Ayrıca modelinize de çok yakışmış! Ellerinize sağlık. Hep öyle değil midir? Çalışıp çabalamak yorar insanı ama sonuç güzel olunca unutulur gider hepsi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Ehlikeyf?Sizin çalışmalarınızda o sabrı ve zevki hep hep görüyorum..

      Sil
  6. Ben uzun zamandir blogunu okumamisim oglanin derdi ile ugradirken abla. Ne guzel olmus. Etkinliginize de bayildim bu arada atlarla terapi yapilan bir merkeze gidiyoruz orada serebral palsili cocuklar var terapi goren. turkiye'de sartlarin burada oldugu kadar olmadigini biliyorum buradaki kadin grubuyla konusacagim sercevi destek verilecekler arasina koysunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nevinciğim, Serçev için ne iyi olur.Ben bunu Tülin ablaya da anlatayım..

      Sil
  7. çok beğendim çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil