6 Haziran 2014 Cuma

Anten Kablosundan Kapı Süsü Yapımı....

Geri dönüşümü hep sevmişimdir.Ama ucuz maliyetle bir şeyi alabileceksem, bunu geri dönüşümle yapmak çok mantıklı gelmez bana.Ancak günlerden pazarsa ve acil bir kapı süsü yapmam gerekiyorsa (bu aciliyet sadece benim ruh halimle ilgili), o zaman projeler üretmeye başlarım.Malzemelerimiz:- Elde kalan süngerlerden uzun şeritler, -bir parça anten kablosu , - bir parça kumaş ve ambalaj bantı.
 Anten kablosuna istediğim ölçüde yuvarlak biçimi verip, bantla yapıştırdım.
 Üstüne süngerleri katlayarak ,geçtim.
 Halkayı parça kumaşla tekrar sararak, geçtim.Burada süngeri inceli kalınlı yapmamaya çalışın.Sonradan düzeltmesi zor oluyor.
 En son halkayı uygun kalınlıkta bir kurdele ile sardım.Böylece süsleyeceğim halka hazır oldu.
 Üstüne daha önceki kapı süsünde kullandığım kalan keçe süsleri yapıştırdım.


Aslında hazır köpük halkalar ucuz ve onlarla çalışmak daha kolay oluyor.Ama sizde onları bulmakta zorlanıyorsanız, bu şekilde deneyebilirsiniz. Güzel bir hafta sonu dileğiyle, hayırlı cumalar...

6 yorum:

  1. Ellerrinize sağlık çok cici olmuş :) Bence bu şekilde yapmak daha hoş.Çünkü aynı zamanda geri dönüşüm çalışması da olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayyüce&Zeynep. Geri dönüşüm çalışmlarını ben de çok seviyorum.

      Sil
  2. süper olmuş ellerine sağlık geri dönüşüm harikasııııı

    YanıtlaSil
  3. şahane bir geri dönüşüm ev kablodan geçilmiyor.ben bunu denemez miyim :)

    YanıtlaSil