26 Haziran 2014 Perşembe

Sevgi Battaniyeleri....

Ankara bugünde çok sıcak.Sıcağı hiç bir zaman sevemedim. Bu sebeple güneşlenmeyi de sevmem.Benim için deniz demek yüzmek demektir.Tatil ise yeni yerler keşfetmek. Bu sıcaklar da neler mi yapıyorum.O kadar çok şey birikti ki.Bir kere dikiş işinde epey ilerleme kaydettim, tabii bu işi iyi bilen dostlarım, ablalarım sayesinde. Bir tane elbise 3-4 tane bluz diktim kendime.İnanılmaz keyif aldım.Örgü ise yine TV seyrederken arkadaşım benim.Amerika daki yeğenime hırka örüyorum, bir yandan da kendime hırka başladım.Bunları da sırasıyla paylaşmaya çalışacağım.Bugün uzun süredir bekleyen battaniyeleri eklemek istedim.Sevgi battaniyeleri iş yerindeki arkadaşlarımla birlikte ördük.Henüz teslim edilmediler, Dilek  ile Tülin ablanın battaniyelerini bekliyoruz. İşte sevgi battaniyelerimizin resmi geçidi...




 Araya bir de pazen battaniyeleri sıkıştırdım. Bu desende 2 tane dikip, diğerlerinin yanına koydum.
Şimdilik benden bu kadar. Daha çok sıcak basmadan işlerimi bitireyim.Herkese güzel hafta sonu ve hayırlı cumalar dilerim..

16 yorum:

  1. Ellerinize sağlık hepinizin de. Ayrıca dikilenleri de görmeyi umuyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Nurten, ilk fırsatta dikişlerimi paylaşacağım.Sizin kadar iyi değilim ama ilerletmeye çalışıyorum...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşlar canım ellerinize emeğinize sağlık.iyi günlerde kullanılsın .havaların düzeni bozuldu.ya haziranda sel oluyor yada ağustos sıcakları ..sıcak havalar bana göre de değil.baharı severim hem ılık hem biraz serin...sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekküürler Mihrimah, baharı ben de çok severim ama Ankara'da anlayamıyorum baharın geldiğini..

      Sil
  4. Sevgi battaniyeleri adına layık güzellikte olmuşlar canım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinkileri bekliyoruz Tülin abla. Hepsi birlikte epeyde çok olacaklar...

      Sil
  5. elinize sağlık nekadr güzeller

    YanıtlaSil
  6. elleriniz dert görmesin... Hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  7. Rengarenk çok güzeller ellerinize sağlık maaşAllah hepinize arkadaşım..Hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  8. Hayır için yapılan her şey çok güzel Marifetane, hayırlı ramazanlar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. harikasınız valla.çok güzel olmuşlar.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Hi Roberta,
    thanks for your comment.I visited your blog several times.I enjoyed it.I continue follow your blog.See you again...

    YanıtlaSil
  11. Sağol Alanay, yapacak çyle çok şey var ki..

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize, emeğinize ve yüreğinize sağlık Nazanım. Ben son bettaniyeyi yapmaktayım. Sanırsam 4 olacak. Tülin sultanınki de birleştirilecek.

    YanıtlaSil