11 Eylül 2014 Perşembe

Gazeteliğimi Nihayet Boyadım...

Bu gazeteliğin ahşabını aylar önce Ulus'tan almıştım. Yanında bir de saat vardı. Tatil dönüşü azmettim, bitirdim.Aslında boyama işlemi de çook yorucu oldu.Eşime büyük oğlumun masasını boyarken, kolaya kaçıp "bunu da boyayıver" dedim. Sağolsun boyadı ama boya bir çeşit yağlıboya olduğu için üstüne ilk yaptığım dekopaj yapışmadı. Böyle olabilceğini hiç düşünmemiştim, ders oldu. Daha sonra yüzeyi zımparaladım ve tekrar ahşap boya ile boyadım. Üstüne ise Tülin abla ile Suluhan'dan beğenip aldığımız dekopaj resimlerini yapıştırdım.
Yağlı boya eskitemeyi netten öğrenmiştim, bu obje ikinci uygulamam oldu ama başarabildim sanırım.
 Ön yüzeydeki açık alana saat resmini eva kağıdı ile kabartıp yapıştırdım.Bir gün tembelliğim tutmazsa ve yorgun olmazsam eğer olması gerektiği gibi seramik hamurundan yapacağım bu kabartmaları.
   Çevresine evde olan harçtan yapıştırdım. Tabii bu işlemleri yaparken pek çok örnek taradım.Sonunda evdeki köşesini aldı, ben de rahatladım..
 Sırada saatim ve bir arkadaşımın tepsisi var ama onlar da bittikten sonra boyamaya uzun bir ara vermek istiyorum.
Haftanızın güzel geçmesi dileğiyle....

9 yorum:

  1. Çok zarif çok estetik bir çalışma olmuş, çok beğendim ellerinize emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nalan hanım, beğenmenize sevindim. Zor bir çalışma oldu benim için ama beğenildiğini duymak çok güzel...

      Sil
  2. Nazancığım ben çok beğendim ,eline sağlık ,gayet başarılı bir çalışma olmuş.
    Ben de bu arada sayende bir şey öğrendim,yağlı boya üstüne dekupaj denemeyeyim :)
    Blog paylaşımının anlamı ,bildiğini anlatmak ,bilmediğini öğrenmek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilgün hanım, beğenmenize çok sevindim.Blog paylaşımlarını bende çok faydalı buluyorum, bu yüzden detayları atlamamaya çalışıyorum.

      Sil
  3. Ay, ay, ay....Çok güzel olmuş canım. Evine de çok yakışmış. Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Tülin abla. Akşamları otururken sık sık gözüm takılıyor, pek hoşuma gidiyor.

      Sil
  4. Süper olmuş arkadaşım. Çok da şık keyif ve sağlıkla kullan. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. vaooov süper olmuş.gazeteliğin modeli çok güzel ama senin boyamanla çok albenili ve şık olmuş.ellerine sağlık sevgili nazan.

    YanıtlaSil