8 Eylül 2014 Pazartesi

Tığ İşi Bolero...

Bu yaz tığ işlerine taktım demiştim değil mi? Bu boleroda bu dönemde örüldü işte.Toplamda 10 motiften oluşuyor. Yarısını ben, yarısını bir arkadaşım ördü ve başka bir arkadaşımıza hediye edildi.Modeli aldığım site burada.
          İpim Nako  Estiva, tığ numarası 2,5.
Biz motifleri ayrı ördüğümüz için dikerek birleştirdik.Yapımı çok basit ve keyifli.
Duruşu da güzel değil mi?

Bugün Ankara 'da hava kapalı. Bu hafta hep böyle olacakmış.Neyse o sıcaklar olmasında.Herkese güzel bir hafta dileğimle..

11 yorum:

  1. çok güzel olmuş çok beğendim beyaz da çok şık durmuş ellerinize sağlık selamlar...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beyaz gerçekten çok yakıştı.

      Sil
  2. Hımmm demekki cumartesi söz ettiğin bolero buydu. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlamadan tereddütlerim vardı ama oldu Dilekciğim.İlk defa bolero örmüş oldum..

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Modelimize de yakışmış değil mi Tülin abla?

      Sil
  4. Beyaz tığ işi, her şeye yakışır! Çok da güzel bir desenmiş, ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık hariak olmuş...arşivde bekleyen modellerden biri, seninkisini görünce en kısa zamanda bir tane yapmalı diye düşünür oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ne zamandır yapmak istiyordum Sercan.Kolay ve keyifli bir model, seninki hemen biter eminim...

      Sil
  6. bayılıyorum böyle işlere.çok güzel ve şık.çok üşendiğimden mütevellit ayrıca imrenmiyor da değilim :)

    YanıtlaSil