26 Haziran 2015 Cuma

Günler Böyle Geçiyor İşte....

Günler alışmaya çalışmakla geçiyor. Nerede babamı hatırlatan bir şeyler görsem ya da hatırlasam ağlamak istiyorum. Sanırım ağlamak bitse de hissedilen hüzün hiç bitmeyecek...
Geçenlerde kafamı dağıtmak için  blogları gezerken Selma hanımın yaptığı dantel runnerı gördüm ve aynı modeli 5-6 ay önce ördüğümü hatırladım. Tembelliğimden resmini eklememişim. Şimdi ekleyeyim dedim ve karşınızda benim ördüğüm runner..
 Selma hanım modeli biraz değiştirmiş, bende biraz daha büyüttüm. İpim DMC Tranditions ve tığım 1,75 numara..
 Çok keyifli bir modeldi, benim gibi dantel örmeyi sonradan öğrenenler için bile kolaydı.
 Burada da daha detaylı resimleri var...

 Sevdiklerimizle, değer verdiklerimizle beraber güzel bir hafta sonu dileğiyle...

12 yorum:

  1. Çok güzel olmuştu Nazan. Ellerine sağlık. Keyifle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Nazancım Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Sizlere bol sabırlar dilerim çok zor gerçekten.
    Dantelin çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Evrenciğim...Çok zormuş gerçekten...

      Sil
  3. çok güzel olmuş..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çicek, ilk dantel denemelerimden...

      Sil
  4. Ellerine sağlık canım. Çok şık duruyor.

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet etsin babanız nurlar içinde uyusun hastamız olduğundan bir süredir blogumla ilgilenemiyorum bazen gece bakıp çıkıyorum şimdi öğrendim sizlere sabırlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Ahşap zamanı, Allah hastanıza da şifa versin inşallah...

      Sil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özür dilerim, yorumunuzu yanlışlıkla sildim Gezgin Kova. Runnerimi beğenmenize sevindim..

      Sil