29 Haziran 2015 Pazartesi

Güllü Tutacaklar...

Bugün Ankara sıcak ve bulutlu. Haberlerde yağmur yağacağını söylüyordu. Yaz sıcaklarını hiç sevmem ama güneşi özledim. Sürekli kapalı bir hava da bana göre değilmiş. Günümü güzelleştirmek adına yine bir kaç ay önce ördüğüm tutacakları eklemek istedim bloğuma.Bunlardan örmeyi hep istemişimdir ama hiç fırsatım olmamıştı. Modelini nette bulunca hemen başladım. Gülleri annemin eski orlonları ile ördüm. Beyaz kısımları ise Kartopu Perle ile.
 

 Bununkinin gülleri ebruli lif ipiyle örüldü.
Toplu halde resimleri...
Yine kendime ebruli lif ipiyle ördüğüm lifim. Bu modeli çok sevdim ve bir de bebek battaniyesi ördüm. Onu da sonraki posta koyayım..
Sevgiyle kalın....

7 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar. Ellerine sağlık. İste seninde olur demişler benim de bunlardan bir tane oldu. Teşekkür ederim. Keyifle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günlerde, sağlıkla kullan Dilekciğim...

      Sil
  2. Ne güzel olmuş tutaçların ellerine sağlık Nazancım.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil