15 Ağustos 2015 Cumartesi

Motif Battaniyem Bitti...

Sıcak, nemli bir Ankara sabahından merhaba,
Sıcak, yoğun ve koşuşturmayla geçiyor günler. Bir yandan işyerinde yaza yakışmayacak şeekilde artan işler ve toplantılar, bir yanda ev taşıma. Lojman sürem bitti ve yine ev arama, bulma derken zaman geçiverdi. Ama bütün bu karmaşada ve sıcakta bir sürü örgü ördüm, bluz diktim ve bol bol kitap okudum. Anladım ki sıkışık zamanlarımda daha bir üretken oluyormuşum...
Bugün bir kaç ay önce ördüğüm battaniyeyi paylaşmak istedim. Motiflerin ortasını bir arkadaşım ördü, dış kısımları ve birleştirmeleri ben yaptım ve Amerikadaki kardeşe hediye gitti.






5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sağol Tülin abla, yarısını sen yaptın zaten...

      Sil
  2. harika olmuş çok beğendim renkler şahane arkadaşınızın ve sizin ellerinize sağlık sevgiler....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ahşap Zamanı. İplerin hepsi evde kalan parça iplerdi..

      Sil
  3. evet cok guzel yeni koltukla guzel uyum sagladi fotosunu cekip yollayacagim. ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil