18 Kasım 2015 Çarşamba

Örgü Paspaslar Biter...

Son zamanlarda örgü paspas takıntım olduğunu söylemiştim değil mi? Hatta bir tanesinin başlangıç kısmında paylaşmıştım. İşte  o paspasım bitti.

Aşağıdaki aslında ilk ördüğüm. Unutmuşum onu.
Ve üçüncüsü de biteli bir ay oldu. Onun da resmini sonra paylaşayım. Önümüzdeki hafta sonu Görevde Yükselme sınavım var. İşte bu paspaslar yaşadığım stresin ürünleri. Hangi arada  örüyorsun dediğinizi duyar gibiyim.Ders çalışma aralarında örgüden daha güzel bir dinlenme var mı, ben bilmiyorum. Bu sınavın üretimleri daha devam edecek. Sevgiler...
 

8 yorum:

  1. Nazancığım ellerine sağlık ne güzel olmuşlar. Kıyıp da paspas olarak kullanamam ben olsam :)

    Sınavında başarılar diliyorum canım. Hiç strese gerek yok. Ben haketiğine ve başaracağına inanıyorum .

    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim Melih, İnşallah alnımın akıyla çıkarım bu işten..Bu yaştan sonra ezber de çok zor..

      Sil
  2. harika olmuş çok güzel örmüşsünüz ellerinize sağlık sevgiler...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ahşap zamanı, çok zevkli bir modeldi..

      Sil
  3. Çok güzel olmuşlar, basmaya kıyamaz insan, ellerine sağlık sevgili Nazan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşimde aynı şeyi söyledi Evren, örüp bitirince bir kenara koyuyorum bende. Bakalım bu yığın ne olacak..

      Sil
  4. Ellerinize ve emeğinize sağlık. Çok şık olmuşlar. Örmeye bende bayılıyorum ama bu kadar büyük parçaları örecek sabrım olur mu sanmam?
    Sınavınız için başarılar dilerim.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Birgül hanım, bitmez gibi geliyor ama örmesi çok zevkli. Fark etmeden 3 tane örmüşüm..

      Sil