20 Kasım 2015 Cuma

Sınava Nasıl Çalışılır..

Sınava nasıl çalışılır? En son girdiğin sınavın üzerinden dokuz yıl geçmişse, yaş 40'ı aşmışsa ve artık sadece zevk aldığın okumalar yapabiliyorsan, sınava çok zor çalışırsın. Hele konuların bir kısmı ezberse işin daha zordur. Sadece bir ay önce okuyup, soru çözdüğün konular karşına çıktığında ilk defa bakıyormuşsun gibi olursan, üstüne moralin de bozulur. Bana olan da aynen bu. Arkadaşlarım sınav sırasında hatırlarsın diyor,
 İnşallah öyledir.
 
 
Yalnız gireceğim sınav bir tane değil, yazılıdan geçersem bir de sözlüye gireceğim. Çok absürd sorular olmadıkça, yanıtlarım diye düşünüyorum ama hayırlısı olsun.
Bugün Tülin ablanın düzenlediği,Tekirdağ Böbrek vakfı kermes etkinliği  için ördüğüm kız çocuğu eteğini paylaşacağım. Çok severek ördüm ve sınav stres ürünü olarak listeme yazdım.
 Modeli bu adreste. Ben modelde verilen sayıları birebir uyguladım. İpim Tunç Amigurumi , tığ numarası 3,5.Örnekte de kalın bir ip ve tığ kullanılmış.
 Sınavdan sonra başka iplerle bir tane daha örmek istiyorum.

 
Herkese stressiz, güzel bir hafta sonu dileğiyle, ben ezberlerime döneyim.

6 yorum:

  1. Sua saia ficou linda! Obrigada pela atenção, por me avisar e fazer link. Vou anotar lá no blog que você a teceu e fazer um link para o seu blog. Obrigada pela atenção e carinho! Beijos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank Sonia Maria, your skirt model is wonderful and I applied easily.

      Sil
  2. Harika olmus canim.
    Ellerine saglik. Gider bu bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tülin abla, güzel oldu bence. Sonia o kadar güzel vermiş ki tarifini, yapması da çok kolay...

      Sil
  3. Ellerine sağlık. Renkler ve model muhteşem olmuş. Amaçta güzel olunca daha da süper.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin bir etek bu ne güzel. Önce bir sonraki yazınızı okuyup, oraya yazmayı unuttuğum için biraz ters olacak ama mülakatınızda başarılar diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil