26 Nisan 2012 Perşembe

Abajurumu Nihayet Tamamladım....

Abajurumun alt kısmını aylar önce boyamıştım.Düz kahverengi idi, eskitme yapıp, üstüne peçete dekopajı yapmıştım.Üst kısmı öylece kaldı.
Tülin abla ile Dileği bekliyormuş diyeceğim ama aradan çıksın diye ben onlardan yardım istedim.Soğuduğum bir projeye tekrar dönmem çok zor.Sağolsunlar bir ucundan tuttularda bitirebildim.
Abajurun üst kısmının sadece demirleri vardı.Kırtasiyeciden aldığım asetatı bu demirlere uygun kestim.Kenarlarından yapıştırıp, üstüne  fiskos olarak kullandığım hazır dantelden geçirdim.Daha önce yaptığım abajurda da aynı danteli kullanmıştım.Kenarlarına ise gazeteciliğimde kullandığım harçtan geçirdim.

Ve nihayet bitti.
Not: Abajurun üstüne asetat dışında bir malzeme bulamadım.Abajur gece lambası olarak kullanılacağı için asetata bir şey olmaz diye düşünüyorum..

12 yorum:

  1. Çok keyifliydi Nazanım. Sağlık ve huzurla kullan.

    YanıtlaSil
  2. çok şık bir çalışma olmuş aslında akşam yaktığında da bir fotoğraf koysana. Dantelin o halini de merak ettim ben....

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, mutlu haftasonları dilerim:)

    YanıtlaSil
  4. Geceleri sevgi dolu ışığıyla aydınlatsın evinizi, çok güzel olmuş, sağlıkla kullan Nazancığım:))

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık, çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  6. Organize çetesiniz siz daha ne diyeyim ben size:)

    YanıtlaSil
  7. bayıldım desem yeri çok şık bir tasarım olmuş ellerine sağlık.iyi günlerde kullan canım.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş canım bu abajur güle güle kullanılsın..ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Çoook sevdiiiim, nostaljik bir havası var, sıcacık görünüyor, senin gibi :)

    YanıtlaSil
  10. Nazancım çok güzel olmuş,ellerine sağlık,yine harikalar yaratmışsın...

    YanıtlaSil
  11. çok şık olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Çok şık olmuş, ellerine sağlık.Gülegüle kullan

    YanıtlaSil