17 Nisan 2012 Salı

İstanbul Temalı Çanta...

Bu mevsimde ne güzeldir İstanbul.İşyerindeyim ve fonda "Şu anda İstanbul'da olmak vardı" çalıyor.Şu anda burada değil de her yerde olmak vardı ya neyse...
Yurtdışında İstanbul özlemini çeken kardeşime böyle bir çanta diktim.Leyya'nın çantalarından özendim ve  ilk kez ciddi olarak çanta dikmeye çalıştım.
Kumaş ile astar arasına keçem olmadığı için sert tela koydum.
Sapların birleşme kısımlarındaki demir aparatları çantacıda bastırdım.
İç kısma magnetik açmalardan kullandım.İç cebini de koydum.
Çantanın iki yüzü de farklı temada.
Not:İyi günlerde kullan küçük kardeşim...

27 yorum:

  1. Süper olmuş. Hele saplardaki zımbalar işi bitirmiş yani :) Gülegüle kullansın küçük kardeş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, epey hatam var ama zımbalar çok yakıştı.

      Sil
  2. Çanta çok güzel olmuş ama kumaş da inanılmaz güzel bir seçim olmuş, ellerine sağlık Nazancım.Kardeşin de sağlıkla kullansın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumaşı bende çok severek almıştım Nathalie.

      Sil
  3. Ne kadar hoş bir çanta olmuş.Küçük kardeşiniz çok şanslıymış. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sabiha hanım.Sevdiklerime bu tarz seyler yapmayı seviyorum.

      Sil
  4. O gün çantayı detaylı inceleme fırsatım olmamıştı, şimdi daha iyi farkettim güzelliğini. Ellerine sağlık, kardeşin güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
  5. Koşturmaktan vaktimiz olmadı ki Elif.İnşallah güzel günlerde kullanır.

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim. İyi günlerde, keyifle kullansın inşallah.
    Ellerine, emeğine sağlık. Kumaş da harika:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. İyi günlerde kullansın kardeşin harika olmuş:) Ben de de var Istanbul desenli kumaş ama kıyamadım daha çanta yapacağım da nasıl bir çanta karar veremedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul desenli başka kumaş bulamadım Şuleciğim.Seninkini merak ettim.

      Sil
  8. O gün de çok beğenmiştim ben Nazan.Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Tülin abla, ilk için fena olmadı.

      Sil
  9. Evet kucuk kardes cok sansli. Cok tesekkur ederim :) Bu arada verdigin o guzelim pirince gumrukte el koydular bir tek onu aldilar sozde sorun yoktu ama gecen yildan itibaren pirinci gumrukten gecirmiyorlarmis cunku bocek cikmis. Ama bulgurda sorun cikmadi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nevinciğim artık bir dahaki sefere burada bakarsın tadına.O sabah aradım, erişemedim sana.Bu akşam Skype'dan göreyim böceğimi.Özledik biz onu...

      Sil
  10. Çok güzel bir hediye, ellerine sağlık şahane olmuş, iyi günlerde kullansın kardeşin Nazancım

    YanıtlaSil
  11. Nazancım harika olmuş ellerne sağlık,kardeşin güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
  12. Nazan çok güzel olmuş, becerikli hatunun hali başka oluyor, kardeşin de çok şanslı, güle güle kullansın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son üç haftadır hiç bir şey yapamıyorum Sevda, sağol güzel yorumun için..

      Sil
  13. Şanslı küçük kardeş güle güle kullansın çanta harika görünüyor ellerine sağlık Nazancım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Marifetane, kardeşimin olması esas benim şansım.

      Sil
  14. çok çok harika olmuş canım ellerine sağlık.bayıldım..şimdi bir evin küçük kardeşi olmayı isterdimm. abla olmakta çoooooooook güzel tabi...sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. gerçekten harika olmuş canım ellerine sağlık Bayıldım. bende bu aralar çantalara taktım :)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil