6 Nisan 2012 Cuma

Amigurumi Palyaço Tavşan...

Ateşböceğime ördüğüm palyaço tavşan..Tarifini Amigurumi forumdan almıştım.Uzun süre elimde süründü.Kardeşimin geleceği zaman kesinleşince acele ile bitirmeye çalıştım.Tülin abla sağolsun yardım etti.Elleri ve ayakları ördü.Kıyafetlerini keçeden yaptım.


Benim için zor bir model oldu, çünkü çok parçası vardı..Bir süre amigurumi örmem sanırım.. 
Not: Bu sıralar işlerim yoğun, koşturmalarım fazla.Çoğu arkadaşımın bloğuna uğrayamıyorum, affola..
Hepinize güzel bir haftasonu dileklerimle...

16 yorum:

  1. Önce gözün aydın kardeşin gelmiş:) Tavşan çooooook güzel olmuş, bu iş sabır istiyor sanırım, gözümde büyüyor. tebrik ederim, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. çok çok harika olmuş nazancığım ellerine sağlık.bende pepeye başladım eller ayaklar bitti başı ve gövdenin yarısı kaldı.sınavlar tayin derken biraz rahatlasam hemen bitecek ama..ateş böceğin iyi günlerde kullansın.sevgiler.kolay gelsin tüm işlerin.

    YanıtlaSil
  3. gerçekten epey emek harcamışsınız.. ama değmiş doğrusu.. çok güzel olmuş.. ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. merhaba kozmoda.com işbirliği ile hediye cekılişi düzenlıyorum

    http://drycfc.blogspot.com/2012/04/kozmoda-sponsorlugu-ile-hediye.html

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş. Sabır isteyen bir çalışma. Emeğinize sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. süper birşey bu. Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş,örgü çok muntazam ve gerçekten çok emekli bir iş,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Aaaa sen buna bi de kıyafet dikmişsin ayol. Ellerine sağlık pek güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  9. ellerıen saglık cok yakısıklı olmus arkadasım keceylede oldukca guzel gorunuyor

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş Nazancım ama epey zor bir model gerçekten. ufak bir tavşanla baykuş örmüşlüğümden biliyorum :) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. ÇOk tatlı olmuş imece yine haaa ayy nasıl uğraşıyorsunuz öyle hiç gelemiyorum şu işlere ben:)) Tülin Sultan dönmedi mi daha?

    YanıtlaSil
  12. Nazancım palyaço çok şirin olmuş canım ellerine sağlık..kıyafetleride ayrıca konuşuyor:))

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş.Tülincim de yardım etmiş ikinizinde ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Canımm ellerine sağlık çoook güzel olmuş. Sen bitirebilmişsin en azından benim amigurumi maceram yarım kaldı ne yaptıysam ellerini beceremedim. Öylece duruyor :)

    YanıtlaSil
  15. Nazan bayıldım, çok güzel olmuş, emeği geçenlerin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil