10 Kasım 2012 Cumartesi

Duck Kumaşından Duş Perdesi ve Diğerleri..

Bayramdan öncesi postumda bahsettiğim banyo takımımı paylaşmak istiyorum sizlerle.Bu kuşlu kumaşları banyoma duş perdesi yapmak için seçtim.Alt kısımdaki naylon perdeye çok para verdiğim halde çabuk eskidi.Aklıma Amerika'da kardeşimin evinde gördüğüm duş perdeleri geldi.Alt kısımda naylon üst kısımdada böyle keten bir kumaştan perde yapılmıştı.Bende aynı yöntemle bu perdeyi diktim.
 
Askıya bağlamak için küçük bağcıklar geçirdim.
 
Kumaşın kalanından çamaşır makinesinin üstüne de kare bir örtü diktim.
Küçük dolabın üstüne de dikdörtgen bir örtü dikerek, takımı tamamladım.
Burası banyonun bir köşesi.Lojmandan oturduğum için, banyoda duran eski dolapları çıkararak, eşime iki tane raf koydurdum.Şimdi ara ara bu kutuları değiştiriyorum.
Not:Yarın bir haftalığına eğitim için Antalya'ya gidiyorum.Herkese güzel bir hafta dileklerimle.Dostlukla kalın..

19 yorum:

  1. Güzel olmuş canım.Sağlıkla git,gel inşallah.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar banyona ayrıca bayıldım ve çok imrendim. Allah huzurunuzu mutluluğunuzu sonsuz kılsın sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuşlar ellerine emeğine sağlık.iyi günlerde kullan canım.hayırlı yolculuklar olsun..sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık güzel olmuş, evde yapılan her yenilik insanı motive ediyor, çok hoş, eğitimde de başarılar dilerim:)

    YanıtlaSil
  5. çoooooooook hoş olmuş harika

    YanıtlaSil
  6. duş perdesi çok hoş görünüyor. Nasıl bir kumaş kullandın merak ettim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kumaş duck bezi diye geçiyor Saadet.Kalın keten bir kumaş.Pek çok şeyde kullanabiliyorum..

      Sil
  7. Çok güzel olmuş. Bu kumaşı da çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel olmus ellerine saglik. Alt tarafa naylon ust tarafa kumas olunca benim de hosuma gidiyor en azindan banyo biraz kisilik kazaniyor.

    YanıtlaSil
  9. Salon gibi banyoooo, insan girdi mi çıkmaz istemez buradan Nazancııım :)

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık Nazancığım. Keyif ve sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
  11. Yedigin, ictigin, seminer notlarin sende kalsin ama donmedin mi henuz Antalya'dan?

    YanıtlaSil
  12. MERHABA ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK HOŞKUŞLAR UÇURMUŞSUNUZ BANYONUZDA... TAKİPTEYİM...BENDE BEKLERİM BLOGUMA SEVGİLER

    YanıtlaSil
  13. su gecırıyor mu acaba bu duck bezi? kullanıslı mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde naylon duş perdesi olduğu için ıslanmıyor Melike hanım. Bir yıldır kullanıyorum, çok memnunum.

      Sil
    2. cook tesekkurler :) bu duck bezının parıslı olanları var mı acaba

      Sil
    3. Gördüğümü hatırlıyorum, netten bir araştırın bence.

      Sil
  14. Yukardaki çamaşır makinesi örtüsünün aynı deseninde Bosch çamaşır makinesi için kılıf dikebilir misiniz?Fiyatını da öğrenebilir miyim?YAn tarafları kapalı ön kısmı da kıvrılarak açılan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii dikebilirim Çiğdem hanım.Beğendiğiniz modelin bir resmini mailime gönderirseniz, fiyatını da belirtirim...

      Sil