9 Kasım 2012 Cuma

Dükkan Pati...

Sevgili Nilgün hanım geçen haftalarda güzel bir blog açtı.Bloğun ismi Dükkan Pati.Bu blogtan satın aldığınız ürünlerin parası sokak hayvanlarının barınağındaki hayvan dostlarımızın bakımı için kullanılıyor.Canı gönülden desteklediğim bu etkinliğe ben de bir şalımla katıldım.Fırsat buldukçada  destek olmaya devam etmek istiyorum.
Şunlara bir bakarmısınız.

(Resimler Dükkan Pati bloğundan alınmıştır.)

Bunlara yürek dayanır mı? Köpeklerden korkarım ama çok severim.Kedilerle aramda mesafe vardır ama yavrularına dayanamam.Evde bakılan hayvanlara gıpta ederim, keşke bütün insanlarda bu standartta yaşasa derim.Bunlar benim içten duygularım, sizlere ters gelebilir.Ama barınakta olsun ya da sokakta kalan bir canlıya yardım etmemeyi düşünemem.İnsanlar varken, hayvanlara ne olursa olsun asla diyemem.Onlar bizim hayatımızın renkleri, bu dünya denilen gezegeni paylaştığımız dostlarımız.Sadece bizde destek olalım ne dersiniz....
(Not: Bu yazımı her hafta cuma günleri, marketten aldığı yiyecekler ile dolu  torba ve sırt çantasını  40 kg'luk bedenine yükleyerek, Gölbaşı Hayvan Barınağına taşıyan Gülten ablaya gönderiyorum.Selamlar Olsun...)

4 yorum:

  1. Nazancığım verdiğin destekle beni/bizi o kadar mutlu ettin ki bir de bu paylaşımını görünce dayanamadım artık,gözlerim doldu.
    İyi ki varsın!
    Gülten hanım'a benden de sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki siz varsınız Nilgün hanım, iyiki sizin gibi duyarlı ve sorumluluk üstlenen insanlar var.

      Sil
  2. kuzularım hiç kıyamıyorum.bende korkarım köpeklerden ama kıyamam..çocukken sokakta bulduğumuz kediyi eve getirir bakardık.köpeğimiz tavşanlarımız bilumum kümes hayvanımız vardı.şimdi uzaktan seviyorum.kızımında hayvanları çok sevmesini istiyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bende çocuklarımın hayvanları sevmesini istiyorum Mihrimah.Küçüğüm benim gibi biraz korkuyor ama büyük iyi anlaşıyor.En önemlisi ikisine de hayvanlara zarar vermmyi öğrettiğimizi düşünüyorum..

    YanıtlaSil