23 Kasım 2012 Cuma

Serebral Palsili Çocuklar İçin..


Ne güzel bir çocuk değil mi?Ne güzel gülümsemiş,hayat dolu.Halbuki ne zor bir yaşantısı var ve büyüdükçe de düzelmeyecek.Bunu bilerek bu resme bakarken kendimi ona daha yakın buluyorum.

Bu hastalığın adını daha önce hiç duymamıştım. Tülin abla sayesinde öğrendim ve bu sefer yardımlarımızı bu özel çocuklara yönlendirdik.Etkinliğimizle ilgili bilgileri sevgili Tülin abla'nın bloğunda bulabilirsiniz.Yardım etmek bizi mutlu ediyor, yanımızda olursanız daha çok mutlu oluruz.

2 yorum:

  1. Hadi bakalım Nazan, kolay gelsin !
    Okuduklarımdan bir şey daha;
    Sp li bir çocuğun her 1 dakikası için 1 tl ye ihtiyacı varmış.Hangi can dayanır dedi bir baba .

    YanıtlaSil
  2. http://www.ozderihali.com/page/19 bu hırsız sayfada el emeklerin var çalınıp yayınlanmış sade sen değil hepimiznkileri çalmışlar kendininmiş gibi yayınlıyorlar herkese haber veriyorum belki bişey yapabiliriz diye

    YanıtlaSil