25 Mart 2014 Salı

Renk Renk Çocuk Hırkaları-I...

Güzel bir bahar sabahından merhaba arkadaşlar.Bahar erken geldi Ankara'ya.Tüm sıkıntılarıma inat, güneş ruhumu aydınlatmaya çalışıyor.Son zamanlarda elim hiç gitmiyor bloğuma.Yaşanan bütün olumsuzluklar ve bir şey yapamamanın çaresizliği, mutsuzluk olarak dönüyor bana.Yine sürekli örgü örüp, bir şeyler yapıyorum ama her şey mekanik ve iç sesimi yani iç kavgamı bastıramıyor.Ama pek çok arkadaşımdan(hatta onların kardeşlerinden) bloğumu ihmal ettiğim içim sitemler alıyorum, aslında haklılar, sonuçta pek çoğumuz aynı keyifsizlik içindeyiz ve kafamızı dağıtmaya çalışıyoruz.Bu yüzden bugün bloğuma renkli bir şeyler eklemek istiyorum.Bu hırkanın tarifni daha önce sizlerle burada paylaşmıştım. Çevremdeki arkadaşlarım bu hırkaları farklı renklerden ördü.Bence hepsi de güzel oldu.
İlk hırka Nako'nun Jelibon ipiyle örüldü.Çevresi Nako Lüks Minnoş ile yapıldı.(Bu arada kenar kısımları gövdeyi ördüğünüz iplerden biraz daha ince iple örerseniz, daha düzgün bir sonuç alıyorsunuz)
İkincisi Nako Lüks Minnoş Lovely Baby Ebruli ip.Ben bu ipin renklerine bayıldım. Bu iple  Kermes için Tunus işi yelekte örmüştüm.
İpimiz Nako Jelibon.
Bu hırkanın ipi de Nako Jellibon. Renk numaralarını paylaşmadım ama Nako'nun sitesinden bakabilirsiniz.
Yakadan başlamalı bu modelle pek çok yelekte ördük.Onların modellerini de bir sonraki postumda paylaşırım.Bu arada postuma sabah başlamıştım, farkettim ki akşam olmuş ve güneş yerini bulutlu bir havaya bıraktı.Güneşli günler görmek dileğiyle...

20 yorum:

  1. Hepsi ayrı ayrı güzel olmuş canım. Ellerine sağlık kızların :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğunun iplerini ben seçtim Tülin abla.Onlarda severek ördüler.Örmeyede devam ediyorlar..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Özellikle ikincisi tam şeker renklerinde oldu Esra.

      Sil
  3. Ellerine sağlık Nazanım hepside birbirinden şirin ve hoş olmuşlar.

    YanıtlaSil
  4. benzer bir modeli görmemiştim daha önce, çok hoşuma gitti, ellerine sağlık Nazancım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Noblesse.Ben de esas örneği geçen sene Yiğit Düğmedeki hocadan öğrenmiştim.Sadece Farklı iplerle gü<el sonuçlar aldık..

      Sil
  5. Hepsi birbirinden güzel olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. ben de ören bayan olarak çok beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. nazancığım ellerine sağlık hepsi çok güzel ayy bende mi örsem acaba herkeslere benden selamlarrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokta kolay bir model Serpil abla.Sen bunun üstünü çokta güzel süslersin.Bu arada alıştık biz size, bekliyoruz Ankara'ya.Sevgiler, selamlar...

      Sil
  8. Beğenmene çok memnun oldum Meri.

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  10. Süper olmuşlar,bebişler iyi günlerde giysinler.

    YanıtlaSil