13 Ekim 2014 Pazartesi

Anne Hatırası Başka Oluyor...

Bloğumu ilk açtığım zamanlarda acemice boyadığım seramik objeyi eklemiştim buraya. Objeyi aldığım zaman üzerine çicek çalışmak istemedim ve dekopaj uygulamaya karar vermiştim.Evdeki hesap çarşıya uymadı misali, böyle bombeli bir yüzeye ne peçeteyi ne de resmi dekopaj yapamadım.Üstünü ve yanlarını eskitme+altın yaldız yapıp bırakmıştım.Ama  yaptığım iş hiç bir zaman hoşuma gitmedi. 
Hep aklımdaydı, nihayet karar verip, ne yapabileceğimi düşündüm.Seramik hamurundan objeler yapıp yapıştırmayı yada bir etamin işlemeyi yerleştirmeyi düşündüm.Annemden aldığım ve kıyamadığım işleme bu arada elime geçti.Annem gençliğinde çok güzel çin iğnesi işlermiş, terziliğini ise saymıyorum.Parçanın bir tarafı sararmıştı, ağbimden kaldığı düşünülse en az 50 yıllık. Seramik objeyi önce temizleyip, krem rengine boyadım.Kenarlara metalik krem rengini kullandım.Üstüne işlemenin sararmamış kısmını kesip yapıştırdım.Kenarlara ise yine annemin havlu kenarı olarak ördüğü danteli geçirdim ve bu hale geldi.
 Objenin bu hali içime sindi.Ama en önemlisi her baktığımda anneme bakar gibi oluyorum.Ondan aldığım her şeyi değerlendirmeye çalışıyorum. Hobi olarak en çok bu işlerden zevk alıyorum.
Sağlıkla kalın, sevgiler....

5 yorum:

  1. Anıları taze tutmanın en güzel şekli bu olsa gerek,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel çalışmalar değeri tartışılmaz anıları çok iyi değerlendirmişsiniz ellerinize sağlık....:))

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle yeni hali çok şık üstelik manevi yanı varki paha biçilemez.ellerinize sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bir de işlemeyi yakınplan çekseyin Nazan. Gerekten çok güel.

    YanıtlaSil
  5. çok şık olmuş canım ellerine sağlık.bende annemin verdiği hiçbir şeye kıyamıyorum.mutlaka evimde değerlendiriyorum sevgiler

    YanıtlaSil