21 Ekim 2014 Salı

Bebek Çantası...

Geçen ay, bebek bekleyen bir arkadaşıma yaş günü hediyesi olarak bebek çantası diktim. Kumaşım duck bezi ve bu modeli görünce çok beğendim.
Ön tarafa eklediğim kısmı piko dikişi ile üçe böldüm
İç kısma ekoseli kumaştan astar diktim.

Yan kısma da biberon koymak için cep diktim.
Ön kısım ile astarın arasına ince bir elyaf koydum.Bitmiş hali...
Etiketimi koymadan olmaz.Aslında hep unutuyorum ama bu sefer hatırladım.
Arkadaşım çok beğendi, inşallah sağlıkla iyi günlerde kullanılır.

24 yorum:

  1. Bebekli anneye en kullanışlı hediye olmuş. eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim paylaştığınıza.Ben de tam doğacak bebeğime dikmek için çanta modeli arayıp duruyordum internette.Elinize sağlık çok güzel olmuş.Kumaşın deseni de bir harika.Yaparken takıldığım yerleri soracağım size izninizle.Çünkü acemi bir dikişseverim.Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman yardımcı olurum Zeynep, aslında zor değil.Sadece elyaf ile birlikte dikmek biraz zorladı.

      Sil
  3. merhaba öncelikle ellerine emeğine sağlık çok güzel olmuş, arkadaşın güzel günlerde keyifle kullansın inşallah, keşke benimde doğacak bebeğime böyle güzel bi çanta yapabilecek bi arkadaşım olsa :)

    YanıtlaSil
  4. çok kullanışlı olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bahar beğenmene sevindim....

      Sil
  5. çok şık ve güzel olmuş ellerine sağlık canım.iyi günlerde kullansınlar.sevgiler


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Mihrimah,bebişi ocak ayında bekliyoruz, sağlıkla dünyaya gelsin de....

      Sil
  6. Harika olmuş canım. Eline sağlık. Güzel anne güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikiş işinde epey ilerledim değil mi Tülin abla ???

      Sil
  7. şimdilerde çocuk yapmalıymış bebişler ve anneler için ne kadar güzel işler var.işte bu çantada en güzel örneği.bayıldım.ve ne kadar düzgün olmuş.bravo .ellerin dert görmesin sevgili nazan..sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk oğlumda çoğunu bilmiyordum, ikincisine kıyısından yakaladım.Neler yapardım düşünemiyorum Alanay, sevgiler...

      Sil
  8. Hemen ilk sorumu sorayım Nazan Hanım.Kaç metre kumaş almalıyım.Bir de çantanın ebatlarını yazarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta sonu bir seyahate gittiğim için ancak cevap verebiliyorum Zeynep, kusura bakma.Çantayı özellikle biraz büyük yaptım.Eni 50 cm, uzunluğu 40 cm civarında.Duck kumaşlarının eni 180cm. Ben 1metreye yakın almıştım diye hatırlıyorum. Elyafı da aynı şekilde almıştım.

      Sil
    2. Teşekkür ederim Nazan Hanım.Dikince önce size göstereceğim, inşaallah.

      Sil
  9. çok şık ve kullanışlı olmuş. Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bende bloğunuza uğrayacağım...

      Sil
  10. Merhaba Nazan Hanım.Hemen ilk sorumu sorayım.Yarın çarşıya çıkacağım inşaallah.Çanta için kaç metre kumaş ve elyaf almalıyım?Bir de çantanın ebatlarını yazarsanız çok sevinirim.Selamlar...

    YanıtlaSil
  11. Bende bir ödülünüz vaaarrr…
    http://gelincikzamanlari.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odullerim.html

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık çok kullanışlı da olmuş Nazan arkadaşın keyifle ve sağlıkla kullansın

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş,elinize sağlık.
    Geçenlerde ben de dikmiştim bu çantalardan.Çanta işi çok da bilmediğim bir konu olduğu için zorlanmıştım.Bu model daha pratik geldi bana hem de kullanışlı.
    Bu deseni görmemiştim,çok güzelmiş,bayıldım.
    Güle güle kullanılsın,sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  14. kumaş gerçekten çok güzelmiş çok beğendim elinize sağlık süper olmuş :)

    YanıtlaSil