31 Ekim 2014 Cuma

Dantel Yastıklar ve Hüzün...

 Bugün yine yağmurla uyandık Ankara'da. Aslında yağmur bereket ama  madende ve yollarda ihmal sonucu ölen onlarca emekçi insanı okudukça, gökler bile bizimle birlikte ağlıyor gibi geliyor bana. Üzüntülüyüm, moralim bozuk ama bir arkadaşıma söz verdiğim için bir kaç ay önce ördüğüm yastığı paylaşacağım sizlerle.
Bu motifi nette bulmuştum, tatile giderken ve dönüşte arabada ördüm çoğunu.İpim Altınbaşak merserize, tığ numarası 2,5.
Arka kısımları bir arkadaşım ördü ve yastıklar umduğumdan çabuk  bitti.
 
  İçine kahverengi kadife kumaştan astar diktim. Kumaşı Eskişehir Çarşamba pazarından almıştım.
Salonda kendimce böyle bir konsept oluşturdum.
Sözümü tuttum, bugünlük ancak bu kadar. Sevgiyle kalın...

12 yorum:

  1. Haklısın canım...Haklısın da, elden bir şey gelmiyor.

    Yastıkları ve konseptini çok beğenmiştim, biliyorsun. Resimler de güzel olmuş. Daha ne diyeyim.
    Hayırlı cumalar, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konsept yaptığımı da sayende fark etmiştim Tülin abla. Hababam farketmeden örmüşüm..:))

      Sil
  2. yağmur yağsın da barajlar dolsun diye o kadar dua etmiştik şimdi de o barajlardan birine kurban verdik bir sürü can.. tanımadığımız ama bizim canımız onlar.. üçyüz fidan yok oldu yetmedi demek :((((

    YanıtlaSil
  3. Ne yazıkki bu umursamazlık ve cahillikle de bitmeyecek Nilgün....

    YanıtlaSil
  4. Hobilerimiz ve paylaşımlarımız olmasa bu hayat çekilmez olur be Nazanım, hayata bağlıyan ne kaldı ki :(

    YanıtlaSil
  5. Hepimiz aynı hüznü yaşıyoruz değil mi Banu? Son zamanlarda olanlar daha bir ağır geliyor bana, bu cahilliğe, bilgisizliğe ise isyanım artıyor. Ama dediğin gibi hobilerimiz ve paylaşımlarımız biraz da olsa dağıtıyor içimdeki ağırlığı..

    YanıtlaSil
  6. çok şık görünüyorlar.. renk de muhteşem...

    YanıtlaSil
  7. dantel yastıkları seviyorum, çok güzel olmuş Nazancım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Bitmiş bitmiş. Çok şık olmuşlar Nazan ellerinize sağlık sağlık ve keyifle kullan.

    YanıtlaSil
  9. Anlamlı bir yayın olmuş, hassasiyetiniz ve vurgunuz önemli gerçekten, Sevgiler.
    Çalışmanız da gayet güzelmiş bu arada, daha umutlu günlere inşallah.

    YanıtlaSil
  10. sevgili nazan yastık bir içim su olmuş çok beğendim.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. cok uzun bir zaman gecmis paylasiminizdan ama cok guzel olmus demek icin tikladim:)

    YanıtlaSil