5 Mart 2015 Perşembe

Gelsin Çicek Ekmekler...

Nutellalı çicek ekmek bir süredir nette en meşhur tarif sanırım. Oğluşlara her hafta sonu yeni bir şeyler hazırlamak benim severek yaptığım vazifelerimden.Geçen hafta sonu da bu ekmekten hazırlamak istedim. Küçük oğluşa hemen müjdeledim, belki hevese gelir diye.(Bebekliğinden beri yemek problemimiz var).Aramızda geçen  diyalog:
-Efeciğim, hafta sonu sana nutellalı çicek ekmek yapacağım..
-Anneciğim, sen yorulma(ben nasılsa yemem diyemiyor:)), fırından ekmek alalım, içine nutella sürersek olur işte.
Bu durumda ne oluyor, tabii ki annenin bütün hevesi bitiyor. Ama düşünüyor büyük oğluda var, o severde yemeyi.Bu yüzden sabah erkenden kalkılıp, çicek ekmek yapılıyor. Tarifi sevgili Nilgün'ün sayfasından aldım.Benimki onun kadar muntazam olmadı ama yine de tadı enfesti.
Kalan hamuru poşete koyup, buzdolabında sakladım. Akşamüstü çıkarıp, bu sefer nutella yerine annemin yaptığı erik marmelatını kullandım.Ben marmelatlı olanını daha çok sevdim.
Küçüğüm ne mi yaptı, ekmeklerin şeklini çok beğendi, bir kaç parça yedi ve annesini sonsuz mutlu etti. 

12 yorum:

  1. Senden geleni bizim evin büyük oğluşu da pek sevdi. Bu kadar mı ? Dedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetmemiştir tabii, yaparım tekrar ben ona....

      Sil
  2. Hmmm çok güzel gözüküyor elinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, gerçekten hem göze hem de mideye hitap eden bir tarif...

      Sil
  3. Nefis görünüyor emeğinize sağlık. Oğlunuz sizin yorulmanızı istememiş ne güzel:)))) biz anneler böyleyiz benim çocuklarla (çocuk dediğime bakmayın yetişkin hatta evli) biraraya geldiğimizde onlara sorarım birşey yapayayımmı diye gerek yok derler ama ben bi şekilde yaparım o zamam çocuklar diyorki bize niye soruyorsnki biz yok desekte yapacaksın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar için bir şeyler yapmak, sevgimizi göstermenin en güzel yolu sanırım Gezgin Kova. Annelik dünyanın tartışmasız en güzel ve en önemli mesleği bence..

      Sil
  4. ya bende görüp duruyorum ama yapmayı bi türlü deneyememiştim.nefis görünüyor ellerine sağlık nazacım ve de afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alanay. Bende gecikmeli yaptım, güzel bir lezzet..

      Sil
  5. ellerine sağlık canım... bağımlılık yapıyor bu ekmek sanırım :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel görünüyor.Olsada yesek:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevdicann, şimdi bakmaya gidiyorum...

      Sil
  7. takipteyim cici bloğunuzu sevgiler..Ben de beklerim:))

    YanıtlaSil