13 Mart 2015 Cuma

Küçük Şirine ve Pelerini...

Haftayı güzel bir postla bitirmek istedim Bu şirine eltimin küçük kızı ve yeğenlerin en miniği. Geçen hafta sonu bir yaşını kutladık. Sevdik, sevdik, doyamadık..
Doğum günü hediyesi olarak bir pelerin ördüm. Elbisesi ile tam takım oldu. Modeli basit, kısaca açıklayayım. İpim makine yünlerinden, 47 sayı başlayıp, 3 sıra haraşo örülüyor. Daha sonra tam ortadaki ilmeğin kenarlarından bir ilmek arttırıyorsunuz.
Yanlardan arttırma yok.Kenar oyası olarak hep kullandığım modeli uyguladım.
Kenarındaki süsü Çıkrıkçılardaki bir tuhafiyeciden buldum.Pelerinin bütün havasını değiştirdi.
Küçük hanımı ayakta poz vermeye ikna edemedik, bizde böyle resimledik.
Dünyada bir çocuğun sevimliliği ve masumiyetinden daha güzel bir şey yok değil mi?
Herkese keyifli bir haftasonu dilerim....

20 yorum:

  1. Pamuk şeker pamuk :)
    Nice güzel yaşları olsun, hediyen çok güzel olmuş.Etek ucu ve boyun detayları harika, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz ona pamuk şeker de diyoruz, sağol Elifciğim.

      Sil
  2. Aman Allah nazarlardan saklasın şirineyi :) Güle güle giysin.

    YanıtlaSil
  3. Maşallah küçük hanım çok tatlı olmuş. Panço da çok güzel olmuş elinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mankenimiz güzel olunca, her şey yakışıyor...

      Sil
  4. Oy oy...Tam yemelik o yanaklar.
    Panço da sahibine benziyor. Şeker mi şeker.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden sevdirirdi, şimdi elletmiyor Tülin abla...

      Sil
  5. maşallah allah nazarladan saklasın iyi günlerde kullansın kuzucuk elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sağlıkla kullanır, teşekkürler Funda...

      Sil
  6. Simdi Timur'a gosterdim resmi. baby dedi ;) Ama cok tatli masallah bu kucuk hanima.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nevinciğim hiç birimizin olmadı böyle kızı, ne yapalım bizde yeğenleri seviyoruz.(Tabii bizimkilerin de canı sağolsun, onların yeri de ayrı..)

      Sil
  7. çok tatlı çok maşallah.güle güle giysin

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel olmuş Nazan ellerine sağlık kuzu da çok tatlı maşallah nice güzel yaşları olsun

    YanıtlaSil
  10. maaşallah güzel bebeğimize pançosu da pek yakışmış.iyi günlerde giysin.ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. severim o küçük şirineyi ne kadar güzel!MAŞALLAH! pelerinde hem çok güzel olmuş hem çok yakışmış.ellerine sağlık nazancım.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bir model... bebişe de ne çok yakışmış Maaşallah...

    YanıtlaSil
  13. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar. Bu sıralar bloğumdan çok uzaklaştım ama yorumlarınız beni motive ediyorum.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil