3 Mart 2015 Salı

Patchwork Örgü Bebek Battaniyesi..

Günaydın. Sabah yapmam gereken acil işlerimi bitirdim ve söz verdiğim gibi son ördüğüm bebek battaniyesini ekliyorum. Bu battaniyeye artık iplerimi bitirmek için başlamıştım.(İpler yine bitmedi ayrı konu.) Parçaları örmek çok keyifliydi ama birleştirmelerin yarısında iyice sıkıldım , bir arkadaşım yardım etti ve sonuçta çok beğendiğimiz bir battaniye bitmiş oldu.
Renkli parçaları 5 numara şişle 19 sayı başlayarak ördüm. Kullandığım bazı ipler inceydi, birkaç kat yaptım. Kenarlarda Nako Pashmina beyaz ip kullandım.


6 yorum:

  1. Yumuşacık, çok güzel bir battaniye olmuş canım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim Tülin abla, renklerle oynamak tam terapi..

      Sil
  2. Elinize sağlık çok güzel olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Beyaz Sardunya, kolayda oldu örmesi...

      Sil