27 Şubat 2015 Cuma

Bebek Battaniyelerine Devam-II..

Söz verdiğim gibi bugünde battaniyelerle devam ediyorum. Aşağıdaki battaniyeden çok ördüm bu sene. İpi Aldemir markasının Beneklisi. 3 sayı ile başlayıp, her sırada arttırarak, haraşo örülüyor. Tam 5 yumak gidiyor. Şiş numarası 6. Çabuk bitiyor ve özellikle televizyonda alt yazılı filmleri izlerken nasıl bittiğini anlamıyorsunuz.
Kenarlarını Nako'nun kalın Bonbon ipiyle yengeç ayağı modeli ile ördüm. Bu kenarda sade ve güzel durdu.
Pazen battaniyelerin diğer modelleri...
Bu bebekli pazenleri çok beğendim.
Battaniyeler bunlarla bitmedi. Patchwork örgü battaniyesi ile ilgili postu sona bıraktım.Onu da önümüzdeki hafta başında ekleyeceğim, bu ay paylaşım konusunda kendimi aştım sanki...
Gönlünüzce geçireceğiniz güzel bir hafta sonu dileğiyle...

8 yorum:

  1. kumaşlar çok güzel çok tatlı çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bebeklere göre değil mi Ayşe hanım...

      Sil
  2. Kesme şekeri modeli ördüm ama bir dahakini senin haroşo modelin gibi yapayım . Fikir güzelmiş, ellerine sağlık 👌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu modeli örmek çok keyifli Colette. Diğerlerine göre daha kolay bitiyor gibi geliyor bana..

      Sil
  3. Güle güle kullansınlar. Çok sevimli oldular.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Tülin abla. Bir ara Kermes içinde diksem mi, ne dersin?

      Sil
  4. Bunlar da çok güzelmiş elinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Bloğuma bıraktığınız zarif yorumunuz için teşekkür etmek ve sizi takibe almak için uğramıştım, yine çok sevimli bataniyelerle karşılaştım çok güzel olmuşlar emegine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil