10 Şubat 2015 Salı

Farklı Bir Yelek Ördüm..

Bugün Ankara karlı hemde kuvvetli bir tipi var, akşam eve dönüşümüz nasıl olacak bilmiyorum. Keşke şu anda evde olsam,  pencere yanında otursam, elime bir kitabımı alsam bir örgümü. Ne güzel olurdu.  Neyse hayali de güzel. Bugün sizlerle yeni bitirdiğim yeleğimi paylaşacağım.Aslında kendime bir şeyler örmeyi sevmiyorum ama bu modeli görünce dayanamadım. Model Nako'nun bu ayki dergisinden.İpim Nako  Artist, numarası 85915, şiş numarası 6. Modeli kendime uyarlamak için dergide verilen  sayıları arkada 8 sayı,önlerde ise 4 sayı arttırdım. Beden boyunuda biraz uzattım. Arka kısmı normalde olduğu gibi alttan başlanarak örülüyor.
 Ön  kısmı ise düğmelerin geleceği kısımdan başlayıp, yatay örüldü.
 Dergide yaka kısmının birleşimini anlatmamışlar. Yaka arkaya döndürülerek, yaka kısmına dikiliyor ve şal yaka gibi duruyor. Üstümde duruşu böyle...
 Rahat kullanacağım bir model oldu.Nako'nun bu ayki dergisindeki modelleri çok beğendim, tavsiye ederim. Örgü dolu günler dileğiyle...

18 yorum:

  1. Bu ayın Nako dergisini ben de aldım ama elimde öyle çok yarım iş var ki tutuyorum kendimi .Nazan.
    Yelek çok güzel olmuş,güle güle giy ,ne güzel sıcacık sıcacık ♥

    YanıtlaSil
  2. İpi yünlü olduğu için gerçekten sıcak tutuyor Nilgün hanım.Benimde yarımlarım fazla ama bu modeli bir kaç günde bitirdim...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık..dergiyi bende almıştım ama modeli fark etmemişim tekrar bakmalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çicek.Bu iple yapılan bir de üçgen atkı modeli var, o da güzel. Yalnız yazmayı unutmuşum ipin metresi az, bu yelek için 4,5 yumak kullandım.

      Sil
    2. yazınızı tekrar okuyordum kaç yumak gitmiş diye..teşekkürler...

      Sil
  4. Nazan çok şık olmuş, bayıldım. Ellerine sağlık, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Evrenciğim, kedişini her gün takip ediyorum, ne güzel renkleri var, zarafeti ise ayrı..

      Sil
  5. Ben de bir yelek sever olarak çok beğendim Nazancım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlattığım kadar var değil mi Tülin abla.Benimde pek bir hoşuma gitti..

      Sil
  6. çok güzel görünüyor... ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Yelegin modelide ipin rengide şahane olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında önce ipi çok beğenip almıştım Gonca.Modeli sonradan belirledim..

      Sil
  8. Ne guzel olmus ellerine saglik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Model klasik bir model olmadığı içinde güzel oldu sanırım..

      Sil
  9. Nazancım çok şık bir yelek olmuş, renkler de çok uyumlu, ellerine sağlık.Hayalini paylaşıyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Bizim bu hayallerimiz ne zaman gerçekleşecek Noblesse.İnşallah bir gün gerçeğe de dönüşür...

      Sil
  10. yelek çok şık olmuş nazan ellerine sağlık iyi günlerde giy

    YanıtlaSil